AYC0362/2 - Turundamine sotsiaalmeedias

NB! Kursus on gümnaasiumi ja kutsekooli õpilastele, vaheaastat tegevatele noortele
Registreerimine on lõppenud!

Toimumise aeg

05.10.2024 - 07.12.2024

Registreerimise tähtaeg

03.10.2024

Toimumise koht

Tallinna Ülikool, Narva mnt. 27

Maht

52 akadeemilist tundi (kontaktõpe 28 tundi, iseseisevõpe 24 tundi)

Kokkuvõttev lühikirjeldus

Soovid saada aimu sisu loomisest eri platvormidel ja mõjust inimestele; kujundada vajalikud oskused eri sihtrühmade mõistmiseks ja nendeni jõudmiseks, mõista ja väärtustada digiturunduses kasutatavaid ristmediaalseid strateegiaid; teadvustada, kuidas saavad eri platvormid üksteise sisu toetada, omandada baasteadmised ristmediaalse sisu ära tundmiseks, tarbimiseks, loomiseks ja analüüsimiseks. Kui eelmainitu sind huvitab, siis see kursus on just sinule.

Sihtgrupp

Gümnaasiumi- ja kutsekooliõpilased, kes on huvitatud ristmeediast ja iseenda kui meediatarbija ja -sisu looja arendamisest.

Eesmärk

saada aimu sisu loomisest eri platvormidel ja mõjust inimestele; kujundada vajalikud oskused eri sihtrühmade mõistmiseks ja nendeni jõudmiseks, mõista ja väärtustada digiturunduses kasutatavaid ristmediaalseid strateegiaid; teadvustada, kuidas saavad eri platvormid üksteise sisu toetada, omandada baasteadmised ristmediaalse sisu ära tundmiseks, tarbimiseks, loomiseks ja analüüsimiseks.

Sisu

1. Ülevaade ajaloost, põhimõistete kujunemisest. 2. Eri meediakanalite/platvormide tutvustus: eripärad. Traditsioonilise ja uue meedia kombineerimise võimalused. 3. Turundus. Sihtrühmad, persoonad. Kogukonnad. 4. Loo jutustamise kunst (storytelling), ideede otsimine, arendamine, teostamine, illusioonide loomine, mäng tunnete ja assotsiatsioonidega. Loo kombineeritud jutustamine eri meediates ja platvormidel. 5. Enda loomingulise töö arendamine. Art of the Pitch.

Õpiväljundid

planeerib ja loob sotsiaalmeedias kuvatavat turundusliku sisu, leiab viise eri platvormidel leviva sisu omavaheliseks lõimimiseks, määrab eri platvormidel sihtrühmasid, mõistab ristmediaalse loojutustuse põhimõtteid ja seda, kuidas neid rakendada.

Eeldused

Minimaalne haridustase - omandatud põhiharidus, eelnevaid kogemusi ja teadmisi ristmeediast ei ole vaja.

koolitaja kompetentsus

Valdkonnas pädev ning kogemustega koolitaja

Lõpetamistingimused

Kontaktõpe on TLÜ ruumides. Kasutatavad õppemeetodid: interaktiivne loeng, arutelud, praktiline grupitöö. Iseseisva tööna vaja koostada praktiline loominguline töö. Tuleb teha esitlus

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tunnistus

Koolitajad

Siiri Häidma, MSc digitaalsed õpimängud, TLÜ ja Rando Aljas, BA suhtekorraldus, TLÜ

Kursuse hind

45 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Koolitus toimub HTMi toel ja selle põhikulud kaetakse ministeeriumi toetusest.

Korraldaja

koolitus- ja konverentsikeskus, Kaia Ljaš, 6409369, kaia.ljash@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

8

AJAKAVA

aeg teema koolitaja + asutus ruum
05.10.2024 11:00-15:45 Sissejuhatus teemasse. Iseenda loo jutustamine. Ülevaade ajaloost, põhimõistete kujunemisest. Siiri Häidma ja Rando Aljas N315
12.10.2024 11:00-15:45 Erinevate meediakanalite/platvormide tutvustus: eripärad. Traditsioonilise ja uue meedia kombineerimise võimalused. Turundus. Sihtrühmad, persoonad. Kogukonnad. Siiri Häidma ja Rando Aljas N315
19.10.2024 11:00-15:45 Loo jutustamise kunst (storytelling), ideede otsimine, arendamine, teostamine, illusioonide loomine, mäng tunnete ja assotsiatsioonidega. Loo kombineeritud jutustamine erinevates meediates ja erinevatel platvormidel Siiri Häidma Ja Rando Aljas N315
26.10.2024 11:00-15:00 Enda loomingulise töö arendamine. Art of the Pitch. Siiri Häidma ja Rando Aljas N315
02.11.2024 11:00-15:00 Loominguliste tööde esitlused. Arutelud. Tagasiside. Siiri Häidma ja Rando Aljas N315