HRC0157/4 - Õppimise hindamine kõrgkoolis

Kursus on inglise keeles

Toimumise aeg

26.08.2019

Toimumise koht

Tallinn, Narva mnt 25, T-410

Maht

6 akadeemilist tundi (kontaktõpe 6 tundi)

Sihtgrupp

Teachers/lecturers of higher education

Eesmärk

saada ülevaade õppimise hindamisest ja erinevatest hindamismeetoditest

Sisu

1. Õpiväljundite ja hindamisviiside omavaheline kooskõla
2. Kokkuvõtva ja kujundava hindamise olemus ja rakendamine õppimise toetamisel.
3. Erinevate hindamismeetodite sobivuse hindamine
4. Hindamisülesannete koostamise põhimõtted
5. Enese- ja vastastikhindamine
6. Hindamiskriteeriumide koostamine. Üliõpilaste kaasamine hindamiskriteeriumide koostamisse.
7. Tõhusa tagasiside andmise protsess
8. Rühmaprojektide hindamine. Loovate ülesannete hindamine

Õpiväljundid

teab õppimist toetava hindamise põhimõtteid (assessment for learning);
järgib oma aines õpiväljundite, õppemeetodite ja hindamise sidusust (constructive alignment);
teab kokkuvõtva ja kujundava hindamise olemust ja tähendust õppimise toetamisel (formative assessment, summative assessment);
valib käsitletavast teemast ja õpiväljunditest lähtuvalt sobivad meetodid õpiväljundite hindamiseks;
koostab ja määratleb hindamiskriteeriume, annab nende põhjal tagasisidet;
teab loovuse ja rühmatööde hindamise põhiideid.

Eeldused

Töötab õppejõuna kõrgkoolis

õpikeskkond

Tallinna Ülikooli tänapäevased õpperuumid

koolitaja kompetentsus

Valdkonna arendaja ja uurija, varasem täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 3 aastat.

Lõpetamistingimused

Lühiloeng, grupitööd, paaristööd ja praktilised ülesanded

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tõend

Koolitajad

Mari Karm

Kursuse hind

0 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Ann Leppiman, 5146385, ann.leppiman@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

8