| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
 |
|
|
|
|
Kursuse kood |
LTC0223/2 |
Toimumise aeg |
06.12.2018 - 15.03.2019 |
Toimumise koht |
Tallinn, Räägu 49 |
Sihtgrupp |
Õpetajad, koolipsühholoogid, sotsiaalpedagoogid, eripedagoogid ja teised koolis töötavad spetsialistid. |
Eesmärk |
õppida kasutama kunstidel põhinevaid lihtsaid töövõtteid, et toetada õpilaste hariduslike eesmärkide saavutamist. |
Sisu |
Kunstidel põhinevate töövõtete õppetöösse integreerimise põhimõtted. Kunstidel põhineva lähenemise eetiline raamistik tegevuses negatiivsete elukogemustega laste ja noortega. Lihtsad kunstidel põhinevad harjutused ja võtted, mida saab kasutada õpilaste kaasamiseks, emotsioonide juhtimiseks, koostöö ja heade suhete soodustamiseks. |
Õpiväljundid |
- on saanud ülevaate ja praktilise kogemuse kunstidel põhinevatest lihtsatest õppetegevuses kasutatavatest töövõtetest;
- teab kunstidel põhinevate iöövõtete õppetegevusse integreerimise põhimõtteid;
- teab kunstidel põhineva lähenemise eetilist raamistikku tegevuses negatiivsete elukogemustega laste ja noortega;
- oskab kasutada lihtsaid kunstidel põhinevaid töövõtteid õpilaste kaasamise, emotsioonide juhtimise, koostöö ja heade suhete toetamiseks klassis ja mujal õppekeskkonnas;
- oskab eetiliselt dokumenteerida ja reflekteerida kunstidel põhineva lähenemise kasutamist ja kirjeldada tulemust. |
Eeldused |
Huvi täiendada oma erialast tööd loominguliste töövõtetega. Koolitusel osalemiseks ei ole vaja varasemat loomingulist ettevalmistust, koolitusel osalejaid julgustatakse oma loomingulisi oskusi arendama. |
Lõpetamistingimused |
Koolitus on interaktiivne ja omakogemusele orienteeritud. Õppimine toimub läbi praktiliste tegevuste. Koolituspäeval omandatud töövõtete rakendamist harjutatakse iseseisvalt oma erialases töös koolikeskkonnas. Koolitusel tutvustatud harjutustest koostatakse õpimapp. Iseseisev harjutuste rakendamine dokumenteeritakse vastavalt juhendile, tekkinud küsimused arutatakse läbi õppepäevadel. Arvestuse saamiseks koostatakse praktika aruanne, mida esitletakse koolituse lõpus. |
Õpikeskkond |
Koolitus toimub TLÜ Räägu õppehoones (Räägu 49), kus on vajaliku õppetehnika ja -vahenditega varustatud ruumid. |
Koolitaja kompetentsus |
Malle Luik, PhD, muusikaterapeut, lektor
Eda Heinla, PhD, kunstiterapeut, loovusõpetuse dotsent, õppekava kuraator
Marika Ratnik, MSc, kunstiterapeut, pereterapeut, lektor
Terje Kaldur, MSc, koolipsühholoog, tantsu- ja liikumisterapeut, lektor
Kaire Bachmann, MSc, tantsu- ja liikumisterapeut
Eha Rüütel, PhD, psühhoterapeut, kunstiterapeut, professor |
Maht |
6 EAP (kontaktõpe 62 tundi, iseseisevõpe 94) |
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument |
TLÜ tunnistus |
Koolitajad |
Malle Luik, PhD; Eda Heinla, PhD; Marika Ratnik, MSc; Terje Kaldur, MSc; Kaire Bachmann, MSc; Eha Rüütel, PhD. |
Kursuse hind |
380 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km) Koolituse eest on võimalik tasuda kahes osas. PALUN REGISTREERUMISEL MITMES OSAS TASUMISE SOOV KINDLASTI MÄRKUSTE LAHTRISSE LISADA! |
Minimaalne osalejate arv |
10 |
Korraldaja |
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Eha Rüütel , eha.ruutel@tlu.ee
|
Registreerimise tähtaeg |
17.02.2019 |
|
AJAKAVA |
aeg |
teema |
koolitaja + asutus |
ruum |
06.12.2018 10:00-11:30 |
Peamised põhimõisted: tervis, suhtetervis, heaolu. |
Eha Rüütel |
Rä49-317 |
06.12.2018 11:45-13:15 |
Tantsu ja liikumise harjutused tutvumiseks, kontakti loomiseks. |
Kaire Bachmann |
Rä49-317 |
06.12.2018 14:00-17:15 |
Laps ja kunstiline eneseväljendus |
Marika Ratnik |
Rä49-317 |
04.01.2019 10:00-11:30 |
Loomingulised tegevused tervisemõjurina õppetegevuses. |
Eda Heinla |
Rä49-414 |
04.01.2019 11:45-13:15 |
Muusikalisel tegevusel põhinevad tutvumis- ja koostööharjutused. |
Malle Luik |
Rä49-414 |
04.01.2019 14:00-17:15 |
Ülevaade muusika kasutamise põhimeetoditest muusikateraapias. |
Malle Luik |
Rä49-414 |
05.01.2019 10:00-13:15 |
Visuaalkunstiga integreeritud õpetamismeetodi kasu: õpilasele, õpetajale. |
Marika Ratnik |
Rä49-317 |
05.01.2019 14:00-17:15 |
Keha- ja ruumiteadlikkus klassiruumis. |
Kaire Bachmann |
Rä49-317 |
24.01.2019 10:00-11:30 |
Loovat mõtlemist arendavad harjutused õppetegevuses. |
Eda Heinla |
Rä49-317 |
24.01.2019 11:45-13:15 |
Ekspressiivsete ehk muusika mängimisel põhinevate sotsialiseerivate meetodite praktiline tutvustamine. |
Malle Luik |
Rä49-414 |
24.01.2019 14:00-17:15 |
Jätkub ekspressiivsete meetodite tutvustus. |
Malle Luik |
Rä49-414 |
25.01.2019 10:00-13:15 |
Visuaalkunstile põhinevate töövõtete integeerimine erinevate õppeainetega. |
Marika Ratnik |
Rä49-317 |
25.01.2019 14:00-17:15 |
Keha- ja liikumispõhised tegevused eneseregulatsiooni arendamiseks |
Kaire Bachmann |
Rä49-317 |
14.02.2019 10:00-13:15 |
Visuaalkunstile põhinevate töövõtete integeerimine erinevate õppeainetega |
Marika Ratnik |
Rä49-310 |
14.02.2019 14:00-17:15 |
Laste tähelepanu, mälu, liikumise ja kõne aktiveerimine erinevate rütmide abil |
Malle Luik |
Rä49-414 |
15.02.2019 10:00-11:30 |
Kujutlused ja eneseregulatsioon suhtetervise kontekstis |
Eha Rüütel |
Rä49-317 |
15.02.2019 11:45-13:15 |
Keha- ja liikumise harjutused koolikeskkonnas rakendamiseks |
Terje Kaldur |
Rä49-317 |
15.02.2019 14:00-17:15 |
Keha- ja liikumise harjutused koolikeskkonnas rakendamiseks. |
Terje Kaldur |
Rä49-317 |
15.03.2019 10:00-15:30 |
Kursuse kokkuvõte, praktika esitlemine, arvestus |
Malle Luik, PhD; Eda Heinla, PhD; Marika Ratnik, MSc; Terje Kaldur, MSc; Kaire Bachmann, MSc; Eha Rüütel, PhD |
Rä49-317 |
|
|