DTC0064/4 - UX andmete kvalitatiivne analüüs ("Kasutajakeskne interaktsioonidisain" koolituse moodul)

Koolitus on osa kursusest "Kasutajakeskne interaktsioonidisain". Sellele eraldi registreeruda ei saa.
Osalejate arv on täis!
Registreerimine on lõppenud!

Toimumise aeg

17.10.2024 - 18.10.2024

Registreerimise tähtaeg

11.09.2024

Toimumise koht

Tallinn, Narva mnt 25, Tallinna Ülikool

Maht

16 akadeemilist tundi (kontaktõpe 16 tundi)

Sihtgrupp

kasutajakogemuse kavandajad disaini- ja arendusmeeskondades, tooteomanikud, disainerid, tarkvara tellijad

Eesmärk

omandada teadmised ja oskused UX andmete kvalitatiivse analüüsi meetodite rakendamiseks

Sisu

UX andmete kvalitatiivne uuring. Detailse prototüübi või varases faasis toote (alfa-versioon) kasutusega seotud probleemide tuvastamine käitumisuuringu andmetest lähtuvalt. Kasutaja jälgimise andmete analüüsimise meetodid: kasutaja video, kasutajaliidese video, visualiseeritud pilguandmed. Kasutaja ütluste analüüsimine (audiosalvestus). Uurija märkmete analüüsimine

Õpiväljundid

tunneb kvalitatiivsete andmete peamisi omadusi; tuvastab disainiprobleeme kvalitatiivsest andmetest (käitumine, ütlused, pilguandmed, märkmed); sorteerib probleeme olulisuse järgi; kategoriseerib probleeme tähenduslikult; pakub välja disainisoovitusi.

Eeldused

Ametialane vajadus ja huvi kasutajakesksete interaktsioonidisaini meetodite rakendamiseks

õpikeskkond

Interaktsioonidisaini labor

koolitaja kompetentsus

Koolitajal peab olema vähemalt magistrikraad, vähemalt 3-aastane kogemus täiskasvanute koolitajana, vähemalt 3-aastane digivahendite kasutamise kogemus õppetöös.

Lõpetamistingimused

Probleemipõhine õpe, praktikum

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tunnistus

Koolitajad

Mati Mõttus

Kursuse hind

tasuta

Korraldaja

Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, 6409428, kersti.maidra@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

20

AJAKAVA

aeg teema koolitaja + asutus ruum
17.10.2024 09:15-16:15 UX andmete kvalitatiivne analüüs Mati Mõttus
18.10.2024 09:15-16:15 UX andmete kvalitatiivne analüüs Mati Mõttus