FKC0143/2 - Digitaalse õpimängu disainimine
Toimumise aeg
11.01.2023 - 10.05.2023
Toimumise koht
Veebikeskkond
Maht
120 akadeemilist tundi (kontaktõpe 40 tundi, iseseisevõpe 80 tundi)
Sihtgrupp
oodatud on nii tehniliste kui ka loominguliste huvidega gümnasistid
Eesmärk
tutvuda õpimängu praktiliste sisuliste ülesannete kaudu mängude loomise protsessiga ja saada võimalus ise meeskonnaliikmena osaleda mängude prototüüpide loomisel ja katsetamisel.
Sisu
Mängude analüüs. Mängu disain ja kompositsioon. Kasutajakogemus (UX) ja kasutajamugavus (UI). Meeskonnatöö oskused. Eri õppeainete kombineerimine mänguliseks õppeprotsessiks.
Õpiväljundid
on analüüsinud õpimängu, probleemõppe meetodil lahendanud tekkivaid kitsaskohti, rakendanud lahendusi loovalt õpimängu stsenaariumi loomisel, disaini ja prototüübi testimisprotsessis ja meeskonnatöös; on harjutanud väga erinevaid ülesandeid.
Eeldused
huvi arendavate mängude, disaini ja IT-valdkonna vastu
õpikeskkond
veebikeskkond
koolitaja kompetentsus
Erialane kõrgharidus, soovitavalt digitaalsete õpimängude erialal
Lõpetamistingimused
Veebitundides osalemine, praktiliste iseseisvate ja meeskonnatöö harjutuste tegemine mängu eri loomisetappides, mille tulemusena valmib mängu prototüüp.
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tunnistus
Koolitajad
Katrin Sigijane, MSc digitaalsed õpimängud, BA audiovisuaalne kunst
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 6199908, katrin.sigijane@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
10