HRC0101/1 - Õpidisaini labor - kuidas luua tähenduslikku õppimist toetavat kursuseprogrammi
Toimumise aeg
20.03.2018 - 08.05.2018
Registreerimise tähtaeg
19.03.2018
Toimumise koht
Tallinn, Tallinna Ülikool, Narva mnt 25, T-410/A-006
Maht
16 akadeemilist tundi (kontaktõpe 12 tundi, iseseisevõpe 4 tundi)
Sihtgrupp
Kõrgkoolide õppejõud
Eesmärk
saavutada valmisolek luua õppijast lähtuvaid ja tähenduslikku õppimist toetavaid kursuseprogramme
Sisu
Õppijast lähtuva kursuseprogrammi tervikdisain, koostamise põhimõtted ja võimalused. Tähenduslik õppimine. Programmide arendamine ja tagasiside kaasõppijate toel.
Kogemustering: tagasisidest õppimine, õpiprotsessi ülesehituse põhimõtted ja ülesannete loomine.
Õpiväljundid
- viib iseseisvalt läbi vestluse õppijaga;
-arendab (edasi) õppijast ja tähendusliku õppimise kontseptsioonist lähtuvat kursuseprogrammi;
-analüüsib kursuseprogrammile saadud tagasisidet ja sõnastab järeldused.
Eeldused
Kõrgkoolide õppejõud (õpetab üliõpilasi). Osalemine täismahus kontaktõppes. Iseseisvate tööde teostamine.
õpikeskkond
Tänapäevased Tallinna Ülikooli ruumid.
koolitaja kompetentsus
Piret Jeedas, MA on protsessijuht, õpidisainer, ruumilooja, loovprotsesside "müksaja" ning Tallinna Ülikooli külalisõppejõud. Piret kavandab pikaajalisi õpiteekondi, nt “Arendus- ja koostööprotsesside eestvedamine organisatsioonis”, Haridusinnovatsiooni Meistriklass, “Inseneride labor: kuidas luua insenere toetav arengukeskkond?”
Lõpetamistingimused
Teoreetiline raamistik on põimunud praktilise tegevusega. Iseseisev töö (4 h): kursuseprogrammi arendamine, tagasiside küsimine, järelduste tegemine ja edasiarendamine
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Piret Jeedas, MA
Kursuse hind
0 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Koolituse läbiviimist toetab Euroopa Liidu Euroopa Sotsiaalfond
Korraldaja
Haridusinnovatsiooni keskus, Ann Leppiman, 5146385, ann.leppiman@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
17
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
17.04.2018 | 10:00-15:30 | kursuseprogrammi tervikdisain, koostamise põhimõtted ja võimalused. Tähenduslik õppimine. Lähtumine õppijast. Programmide arendamine ja tagasiside kaasõppijate toel. | Piret Jeedas | T-410 |
08.05.2018 | 10:00-15:30 | kogemustering: tagasisidest õppimine, õpiprotsessi ülesehituse põhimõtted, ülesannete loomine. | A-006 |