FKC0146/3 - Tööandjabränding
Toimumise aeg
27.03.2024
Registreerimise tähtaeg
19.03.2024
Toimumise koht
Tallinn, Narva mnt 27, Tallinna Ülikool BFM
Maht
10 akadeemilist tundi (kontaktõpe 5 tundi, iseseisevõpe 5 tundi)
Sihtgrupp
ettevõtte või organisatsiooni juhid, personalijuhid
Eesmärk
avada ettevõtte või organisatsiooni kui tööandja brändi olemus ja roll, saada tuge ettevõtte tegevusteks tugeva ja strateegilise tööandjabrändi kujundamiseks ja kommunikatsiooniks.
Sisu
Bränd ja tööandjabränd. Vajalike taustaandmete kogumine tööandjabrändi väljatöötamiseks. Strateegiline USP (unique selling proposition) ehk ainuomane lubadus tööandjabrändi kommunikatsioonis. Tööandjabrändi kommunikatsioon: töökuulutusest värbamisvideoteni.
Õpiväljundid
Koolituse tulemusel õppija mõistab tööandjabrändingu olulisust nii ettevõtte ja organisatsiooni kui tööandja kui ka tööotsija perspektiivist; teab, kuidas juhtida tööandjabrändingu strateegia kujundamise protsessi; on teadlik värbamiskuulutuste tõhusatest võtetest.
Eeldused
puuduvad
õpikeskkond
esitlustehnikaga õpperuum
koolitaja kompetentsus
valdkonnas pädev ja kogemustega koolitaja
Lõpetamistingimused
loeng arvukate näidete ja aruteludega, grupitöö: värbamiskuulutuste ja küsitlustekstide emotsionaalse laetuse konstrueerimine
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Tiina Hiob, BFMi reklaamiteooria lektor
Kursuse hind
250 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Mailis Štrik, 6199908, mailiss@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
3
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
27.03.2024 | 10:00-14:00 | Tiina Hiob | N-407 |