Sotsiaalmeedia
Kursuse kood FKC0081/2
Toimumise aeg 03.11.2020 - 11.11.2020
Toimumise koht Tallinn, Narva mnt 27, BFM Nova maja
Sihtgrupp ettevõtja või turundaja, kellel on vaja turundada toodet, organisatsiooni või brändi
Eesmärk osata oma ettevõtte turunduskomponentide sisuloomet sotsiaalmeedia kanalites: Linkedin, FB, Instagram, Twitter, koduleht.
Sisu Mina-bränd ja meediamaastik. Tootebränd. Influencer. Turundatavad väärtused. Sihtgrupid ja personad. Sotsiaalmeedia kanalid, sisu vormistus vastavalt iga kanali ja platvormi spetsiifikale: koduleht, FB, Instagram, Twitter. Html-banner'i loomine. Kodulehe disain, kasutaja teekond, kasutajakogemus (UX), kasutajaliides (UI). SEO. Analüütika
Õpiväljundid teab sotsiaalmeedia kanaleid ja rakendab neid oma teenuse / toote turundamisel
Eeldused arvutikasutamise oskus vähemalt tavakasutaja tasemel, varasem kogemus sotsiaalmeedia sisuloomisel tuleb kasuks
Lõpetamistingimused loeng, sotsiaalmeedia sisukanalite analüüs, HTML bänneri loomine vastavalt loole ja personale; iseseiseva tööna on arendanud oma ettevõtte brändi, toodet, teenust ning praktikas ise loonud turunduskampaania sh sisu vähemalt kolmele sotsiaalmeedia platvormile
Õpikeskkond esitlustehnikaga auditoorium
Koolitaja kompetentsus vähemalt BA reklaami, meedia, turunduse või ajakirjandus erialal
Maht 1.5 EAP (kontaktõpe 40 tundi, iseseisevõpe 8)
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tunnistus
Koolitajad Berit Renser, MA meediakommunikatsioonis (TLÜ) , MA semiootikas (TÜ), meediauuringute doktorant (BFM)
Kursuse hind tasuta
Minimaalne osalejate arv 15
Korraldaja Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut, Katrin Sigijane, 6199908, katrin.sigijane@tlu.ee
 
AJAKAVA
aeg teema koolitaja + asutus ruum
 03.11.2020    09:00-17:15   Berit Renser, BFM  
 04.11.2020    09:00-17:15   Berit Renser, BFM  
 10.11.2020    09:00-17:15   Berit Renser, BFM  
 11.11.2020    09:00-17:15   Berit Renser, BFM  
 
 
Registreeri osalejaks
Registreeri grupp