HKC0126/1 - Sotsiaalmeedia turundus ja reklaamide kujundamine
Toimumise aeg
13.04.2021 - 11.05.2021
Registreerimise tähtaeg
15.03.2021
Toimumise koht
Lihula mnt 12\1, Haapsalu, 90507, Haapsalu kolledž
Maht
40 akadeemilist tundi (kontaktõpe 40 tundi)
Sihtgrupp
Ettevõtjad, kes tegelevad turundusega sotsiaalmeedias ja on huvitatud ise reklaamlahenduste loomisest
Eesmärk
omandada tehniliselt kvaliteetse sotsiaalmeedia reklaami kujundamiseks ja sotsiaalmeedia turundamiseks vajalikud teoreetilised ja praktilised oskused.
Sisu
Sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram) reklaami ja turunduse põhialused. Sotsiaalmeedia turunduse töövõtted (eesmärgid, taktikad, analüütika). Reklaamide tehnilised nõuded sotsiaalmeedias. Veebigraafika ja graafilise disaini põhialused. Intellektuaalomand ja autoriõigused. Reklaami kujundamine ja peamised töövõtted tasuta tarkvara või veebitarkvara programmides (nt Canva, GIMP, Giphy).
Õpiväljundid
Koolituse läbinu tunneb sotsiaalmeedia turundusstrateegiaid ja oskab neid oma ettevõtte kontekstis rakendada; loob sobiva tarkvara abil reklaamlahendusi, lähtudes kehtivatest tehnilistest nõuetest ja autorikaitseseadusest; tunneb graafilise disaini põhialuseid ja veebigraafika peamisi töövõtteid.
Eeldused
Arvuti kasutamise põhioskused, ligipääs isiklikule või ettevõttele kuuluvale sotsiaalmeedia (Facebook ja/või Instagram) kontole või valmisolek vastava konto loomiseks.
õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased ja õppimist toetavad õpperuumid (arvutiklass koos graafilise kujunduse programmidega Affinity Design, Affinity Photo) ning e-õpikeskkond.
koolitaja kompetentsus
IKT-alane kõrgharidus, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, reklaami ja turunduse alane töökogemus.
Lõpetamistingimused
Loeng, praktiline töö arvutiklassis, iseseisvad harjutused (õppejõu poolt ette antud ülesanded sotsiaalmeedia reklaamide kujundamiseks ja turundusstrateegia loomiseks) õppeperioodil. Arvestuseks vajalike tööde sooritamine.
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tunnistus
Koolitajad
Laura Hein, Brit Mesipuu
Kursuse hind
tasuta
Korraldaja
Haapsalu kolledž, Tiina Alasoo, 4720243, koolitus@hk.tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
16
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
13.04.2021 | 10:00-17:30 | Sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram) reklaami ja turunduse põhialused; sotsiaalmeedia turunduse töövõtted (eesmärgid, taktikad, analüütika) | Brit Mesipuu | |
20.04.2021 | 10:00-17:30 | Turundusstrateegiad; Sisuturundus sotsiaalmeedias ja veebilehtedel | Brit Mesipuu | |
27.04.2021 | 10:00-13:30 | Reklaamide tehnilised nõuded sotsiaalmeedias; Canva, GIMP | Laura Hein | |
04.05.2021 | 10:00-17:30 | Veebigraafika ja graafilise disaini põhialused; intellektuaalne omand ja autoriõigused | Laura Hein | |
11.05.2021 | 10:00-17:30 | Tarkvara – animatsioon; kokkuvõtted/esitlused | Laura Hein |