FKC0064/2 - Digiturunduse rakendamine
Toimumise aeg
04.11.2021 - 18.11.2021
Registreerimise tähtaeg
21.11.2021
Toimumise koht
Tallinn, Narva mnt 27, Tallinna Ülikool, BFMi Vita maja
Maht
56 akadeemilist tundi (kontaktõpe 24 tundi, iseseisevõpe 32 tundi)
Sihtgrupp
digiturundusega tegelevad inimesed
Eesmärk
tutvuda digiturunduse olemuse, käsitluste, praktikate ja tehnoloogiliste lahenduste, valdkonna põhimõistete ja -rakendustega, saada eri meetodite kasutamise kogemus.
Sisu
Digitaalturunduse terviku mõistmine. Teoreetilised lähenemised digitaalturundusele. Digireklaami spetsiifika ja tulemuste mõõtmine. Digitaalne transformatsioon. Veebilehe osatähtsus digiturunduses. Veebilehe komponendid ja ülesehitus. On-site ja off-site spetsiifika SEO tööriistad. Turundussõnumite koostamine digireklaamis. PPC kampaaniate loomise tööriistad. FB Pixel. Kampaania tulemuste tõlgendamine, kommunikeerimine. Video kasutamine. Influencer kampaaniate tähtsus ja loogikad
Õpiväljundid
omab ülevaadet digiturunduse kanalitest, eristab neid ja võrdleb traditsiooniliste kanalitega;
koostab digiturundustrateegiat;
saab aru veebilehe kasutaja teekonnast, analüüsib seda ja teeb parendusettepanekuid (UX, UI);
tunneb veebilehe analüüsimise tööriistu (Google Analytics, Tag Manager, MouseFlow);
analüüsib kodulehte ja teeb parendusettepanekuid;
omab ülevaadet SEO põhitõdedest ja oskab luua märksõnaanalüüsil põhinevat ON-site SEOd toetavat veebilehe sisu;
tunneb PPC ja teisi sotsiaalmeedia kampaaniate loomise tööriistu;
loob digikampaania, monitoorib ja optimeerib seda.
Eeldused
vähemalt keskharidus; arvuti kasutamise oskus vähemalt tavakasutaja tasemel
õpikeskkond
auditoorium tänapäevase esitlustehnikaga
koolitaja kompetentsus
valdkonna tundmine vähemalt MA tasemel
Lõpetamistingimused
loeng, seminar, meeskonnatöö; iseseisvad tööd: digistrateegia ja turundusplaani koostamine; otsingumootoritele optimeeritud sisutekstid ja nende koostamine, iseseisvate tööde analüüsimine kontaktõppes
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tunnistus
Koolitajad
Martin Paršin, BA reklaam ja imagoloogia, BFM
Jass Seljamaa, BA PR ja suhtekorraldus, BFM
Mari-Helena Toompere, B.S. Turundus ja reklaam, BFM
Tarmo Tulva, B.S. IT juhtimise eriala, EBS
Martin Kesküll, BA majandus,Tartu Ülikool, MBA turundus, TTÜ
Jüri Hass, diplom, Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused
Kursuse hind
890 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 6199908, katrin.sigijane@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
13
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
04.11.2021 | 09:00-16:15 | Digiturunduse terviklikkus | ||
11.11.2021 | 09:00-16:00 | Koduleht kui müügikanal | ||
18.11.2021 | 09:00-16:00 | Digikampaaniate loome |