FKC0064/2 - Digiturunduse rakendamine
Toimumise aeg
08.04.2021 - 22.04.2021
Toimumise koht
Tallinna Ülikooli Nova ja Mare maja, Tallinn, Narva mnt.27
Maht
56 akadeemilist tundi (kontaktõpe 24 tundi, iseseisevõpe 32 tundi)
Sihtgrupp
digiturundusega tegelevad inimesed
Eesmärk
tutvuda digiturunduse olemusega, teoreetiliste käsitlustega, praktikate ja tehnoloogiliste lahenduste, valdkonna põhimõistetega ning -rakendustega, saada eri meetodite kasutamise kogemus.
Sisu
Digiturunduse kanalid, võrdlus traditsiooniliste kanalitega. Digiturundustrateegia koostamine. Veebilehe kasutaja teekond, analüüs ja parendusettepanekud (UX, UI).
Veebilehe analüüsimise tööriistad (Google Analytics, Tag Manager, MouseFlow).
Kodulehe analüüs ja parendusettepanekud. Ülevaade SEO põhitõdedest. Märksõnaanalüüsil põhinev ON-site SEOd toetav veebilehe sisu. PPC ja muud sotsiaalmeedia kampaaniate loomise tööriistad. Digikampaania loomine, monitoorimine ja optimeerimine.
Õpiväljundid
omab ülevaadet digiturunduse kanalitest, eristab neid ja võrdleb traditsiooniliste kanalitega;
koostab digiturundustrateegiat;
saab aru veebilehe kasutaja teekonnast, analüüsib seda ja teeb parendusettepanekuid (UX, UI);
tunneb veebilehe analüüsimise tööriistu (Google Analytics, Tag Manager, MouseFlow);
analüüsib kodulehte ja teeb parendusettepanekuid;
omab ülevaadet SEO põhitõdedest ja oskab luua märksõnaanalüüsil põhinevat ON-site SEOd toetavat veebilehe sisu;
tunneb PPC ja teisi sotsiaalmeedia kampaaniate loomise tööriistu;
loob digikampaania, monitoorib ja optimeerib seda.
Eeldused
vähemalt keskharidus; arvuti kasutamise oskus vähemalt tavakasutaja tasemel
õpikeskkond
auditoorium tänapäevase esitlustehnikaga
koolitaja kompetentsus
valdkonna tundmine vähemalt MA tasemel
Lõpetamistingimused
loeng, seminar, meeskonnatöö; iseseisvad tööd: digistrateegia ja turundusplaani koostamine; otsingumootoritele optimeeritud sisutekstid ja nende koostamine
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tunnistus
Koolitajad
Martin Paršin, BA reklaam ja imagoloogia, BFM
Jass Seljamaa, BA PR ja suhtekorraldus, BFM
Mari-Helena Toompere, B.S. Turundus ja reklaam, BFM
Tarmo Tulva, B.S. IT juhtimise eriala, EBS
Martin Kesküll, BA majandus,Tartu Ülikool, MBA turundus, TTÜ
Jüri Hass, diplom, Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused
Kursuse hind
890 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Andres Jõesaar, 6409107, andres.joesaar@tlu.ee
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 6199908, katrin:sigijane@tlu.ee
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Inkeri Teever, inkeri.teever@fcrmedia.ee
Minimaalne osalejate arv
13
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
08.04.2021 | 09:00-17:00 | Digiturunduse terviklikkus | ||
15.04.2021 | 09:00-17:00 | Koduleht kui müügikanal | ||
22.04.2021 | 09:00-17:00 | Digikampaaniate loome |