FKC0307/3 - Digiturunduse rakendamine

Palume arvestada, et kursusele registreerudes ei ole te automaatselt Näita vähemkursuse õppegruppi arvatud. Palun lugege kursusel osalemise tingimustest täpsemalt koolituse veebilehelt https://www.tlu.ee/koolitused/digiturunduse-rakendamine-RKT. HTM-i tellimusel toimuv täienduskoolitus on TASUTA kõigile, kes vastu võetakse ning kes osalevad täies mahus ja lõpetavad koolituse positiivse tulemusega, kuna on toetatud Euroopa Sotsiaalfondi tegevusest "Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine". Hinnanguliselt on selle koolituse hind ühele osalejale 364 eurot. Koolitusele ette teatamata mitteilmumisel või koolituse katkestamisel on täiendusõppe pakkujal õigus nõuda leppetrahvi koolituse kogumaksumuse ulatuses. Koolitusele registreerudes kinnitab osaleja, et osaleb kursusel täies mahus ja sooritab kõik arvestuslikud tööd positiivsele tulemusele ning on vajadusel kooskõlastanud oma osaluse tööandjaga.
Registreerimine on lõppenud!

Toimumise aeg

01.10.2024 - 15.10.2024

Registreerimise tähtaeg

26.09.2024

Toimumise koht

Tallinn, Narva mnt 27, Tallinna Ülikooli Nova maja
TLÜ BFM, Narva mnt. 25, Tallinn.

Maht

39 akadeemilist tundi (kontaktõpe 26 tundi, iseseisevõpe 13 tundi)

Sihtgrupp

e-kaubanduses tegutsevad spetsialistid; e-turunduse spetsialistid ja juhid

Eesmärk

omandada e-turunduse oskused digikanalites toimetamiseks, tutvuda käsitluste, praktikate ja tehnoloogiliste lahenduste, valdkonna põhimõistete ja -rakendustega, saada eri meetodite kasutamise kogemus.

Sisu

E-turundus digikanalites. Teoreetilised lähenemised digiturundusele. Digireklaami spetsiifika ja tulemuste mõõtmine. Digitaalne transformatsioon. Veebilehe osatähtsus digiturunduses. Veebilehe komponendid ja ülesehitus. On-site ja off-site spetsiifika SEO tööriistad. Turundussõnumite koostamine digireklaamis. PPC kampaaniate loomise tööriistad. FB Pixel. Kampaania tulemuste tõlgendamine, kommunikeerimine. Video kasutamine. Influencer kampaaniate tähtsus ja loogikad

Õpiväljundid

teab digiturunduse kanaleid, eristab neid ja võrdleb traditsiooniliste kanalitega; koostab digiturunduse strateegia; saab aru veebilehe kasutaja teekonnast, analüüsib seda ja teeb parendusettepanekuid (UX, UI); tunneb veebilehe analüüsimise tööriistu (Google Analytics, Tag Manager, MouseFlow); analüüsib kodulehte ja teeb parendusettepanekuid; teab SEO põhitõdedesid ja loob märksõnaanalüüsil põhinevat ON-site SEOd toetavat veebilehe sisu; tunneb PPC ja teisi sotsiaalmeedia kampaaniate loomise tööriistu; loob digikampaania, monitoorib ja optimeerib seda.

Eeldused

vähemalt keskharidus; arvuti kasutamise oskus vähemalt tavakasutaja tasemel

õpikeskkond

auditoorium tänapäevase esitlustehnikaga

koolitaja kompetentsus

valdkonna tundmine vähemalt MA tasemel

Lõpetamistingimused

loeng, seminar, meeskonnatöö; iseseisvad tööd: digistrateegia ja turundusplaani koostamine; otsingumootoritele optimeeritud sisutekstid ja nende koostamine, iseseisvate tööde analüüsimine kontaktõppes

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tunnistus

Koolitajad

Diana Taluri

Kursuse hind

tasuta

Korraldaja

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Tiiu Maar, +3726199903, tiiu.maar@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

10

AJAKAVA

aeg teema koolitaja + asutus ruum
01.10.2024 09:00-16:15 Digiturunduse tervik ja selle mõistmine. Diana Taluri
03.10.2024 09:00-16:15 Koduleht kui müügikanal. Diana Taluri
15.10.2024 09:00-16:15 Turundussõnumite koostamine digireklaamis. Diana Taluri