Neuroturundus
Kursuse kood FKC0096/1
Toimumise aeg 18.09.2020
Toimumise koht Tallinna Ülikool, Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut
Sihtgrupp spetsialistid reklaamiagentuuridest, turundussektortorist
Eesmärk saada teada, kuidas erinevate ideede turundamisel rakendada mõjusaid isikupäraseid lahendusi, kuna lood mõjutavad inimeste käitumist ja tarbimisotsuseid.
Sisu Soome ja Eesti valdkonna ekspertide vahendatud teadmised ja kogemused neuroturunduse hiljutiste trendide osas koos neuroloogilite ja psühholoogiliste meetoditega. Värske pilk, kuidas disainida personaalset kogemust, kuidas mõõta ja kasutada personaalseid kasutajakogemuse andmeid.
Õpiväljundid Osaleja on täiendanud oma teadmisi võimestavast loojutustusest, neuroturunduse hetketrendidest, biomeetrilise tagasiside võimalustest ja efektiivsusest.
Eeldused varasemad kogemused ei ole osalemise eelduseks
Lõpetamistingimused auditoorne loeng, grupitöö
Õpikeskkond ekraani ja kõlaritega auditoorium, bioneuroloogilised mõõteriistad
Koolitaja kompetentsus Pikaaegne teadustöö taust või töökogemus turunduse, reklaami, telekommunikatsiooni valdkonnas
Maht 8 akadeemilist tundi (kontaktõpe 8 tundi)
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument TLÜ tõend
Koolitajad Erik Bäckman Partner, Strategy Director, Miltton
Kaidi Reedi, Consumer and Market Research Manager, Initiative
Heidi Reinson, Senior Consultant in Behavioural Sciences, Kantar Emor
Andreas Unt, Videomarketing Expert, Brandem
Pia Tikka, Filmmaker, Research Professor, Enactive Virtuality Lab, TLU
Kursuse hind 240 EUR (osaleja, hind sisaldab käibemaksu)
Minimaalne osalejate arv 10
Korraldaja Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut, Katrin Sigijane, 5096692, katrin.sigijane@tlu.ee
 
 
Registreeri osalejaks
Registreeri grupp