LTC0427 - Kunstipõhine peretöö lastega peredega
Sihtgrupp
Kunstiteraapiate õppekava lõpetanutele, kes soovivad saada teadmised ja oskused kunstipõhise peretöö meetodite ja tehnikate rakendamiseks lastega peredega
Eesmärk
Saada teadmised, oskused ja omakogemus kunstipõhise peretöö rakendamiseks lastega peredega.
Sisu
Ülevaade D. Arringtoni kolmeosalisest integreeritud peretöö mudelist, mis tugineb Nichols & Everett integreeritud lähenemisele ja sisaldab kolme peretöö perspektiivi: ajalooline, interaktsionaalne, eksistentsiaalne. Peretöö perspektiivi seostamine konkreetsete peretöö meetodite, tehnikate ja kunstipõhiste harjutustega. Eri vanuses laste/noorukite kunstipõhisesse peretöösse kaasamise meetodid ja harjutused.
Eeldused
Kunstiteraapiate õppekava lõpetanu. Huvi kunstipõhise peretöö meetodi ja tehnikate vastu; valmisolek õppida omakogemuse kaudu rühmas; valmisolek ja võimalused sooritada iseseisev töö lastega peredega.
Õpiväljundid
On teadlik Arringtoni kolmeosalisest integreeritud peretöö mudelist; seostab mudeli perspektiivid kunstipõhiste peretöö meetodite, tehnikate ja harjutustega; valib laste vanusest ja loovteraapia sekkumistasandist lähtuvaid kunstipõhise peretöö meetodeid, tehnikaid ja harjutusi; omandanud omakogemuse abil teadmised ja oskused kunstipõhise peretöö rakendamiseks lastega peredega; analüüsib iseenda tugevusi ja väljakutseid kunstipõhise peretöö rakendajana.
Õpikeskkond
Õppetegevuseks vajaliku sisustusega ruum
Koolitaja kompetentsus
pere- ja kunstiterapeut
Maht
78 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Kadri Herde, 639 1752, kadri.herde@tlu.ee