DTC0142 - Haridusliku mängu disain
Sihtgrupp
Koosloome programmis osaleja
Eesmärk
saada ülevaade ülevaade haridusliku mängu disaini protsessist.
Sisu
Haridusliku mängu mõiste. Mängu kavandamise protsess. Hariduslike eesmärkide kavandamine. Mängu väljakutsete kavandamine. Mängu kontseptsioon.
Eeldused
töötamine EdTech ettevõttes või haridusasutuses
Õpiväljundid
Tunneb haridusliku mängu protsessi. Rakendab mängu kavandamise teadmisi praktikas. Loob mängu kavandi.
Õpikeskkond
Tallinna Ülikooli auditoorium
Koolitaja kompetentsus
vähemalt magistrikraad haridusteadustes
Maht
3 akadeemilist tundi
Korraldaja
Digitehnoloogiate instituut, Pirgit Sillaots, pirgit.sillaots@tlu.ee
Koolitaja
Martin Sillaots