DTC0124 - E-ülesannete loomine HEV õpilastele
Sihtgrupp
põhikooli II-III kooliastme õpetajad ja tugispetsialistid (eripedagoogid, sotsiaalpedagoogid, psühholoogid, logopeedid)
Eesmärk
osata toetada erivajadusega õpilase õppimist e-keskkondade kaudu ja aktiivõppemeetodite toel.
Sisu
Mis on erivajadus? Põhilised erivajadused. Kuidas kaasata erinevaid sihtrühmi? Kuidas valida sobivaid meetodeid? E-keskkondade võimalustega tutvumine: Plicker, Canva, LearningApps, kollaažide loomine, koomiksite loomine, ristsõnade loomine, strawpoll, lunapic, phrase.it, wakelet, storyset jne. Aktiivõppemeetodid: lumepallisõda, kokkusobitamine, memoriin purgikaantega, QR-koodid jne.
Eeldused
õpetaja või tugispetsialistina töötamine, sülearvuti või nutivahendi omamine
Õpiväljundid
on õppinud kasutama uusi e-keskkondi ja aktiivõppe meetodeid, kasutab neid aktiivselt õppe planeerimisel; rakendab õpitud meetodeid iseseisvas ülesannete loomes.
Õpikeskkond
veebikeskkond Zoom
Koolitaja kompetentsus
vähemalt magistrikraad, kogemus valdkonnas, täiskasvanute koolitamise kogemus
Maht
6 akadeemilist tundi
Korraldaja
Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, kersti.maidra@tlu.ee, 6409428
Koolitaja
Kristiina Vaikmets