HKC0090 - Sotsiaalmeedia reklaamide kujundamine
Sihtgrupp
Väikeettevõtete, mittetulundusühingute või avaliku sektori töötajad, kes tegelevad asutuse sotsiaalmeedia turundusega, postituste ja reklaamide loomise ning haldamisega Facebooki ja Instagrami keskkondades.
Eesmärk
omandada tehniliselt kvaliteetse sotsiaalmeedia reklaami kujundamiseks vajalikud oskused ja teadmised.
Sisu
Sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram) reklaami põhialused; piltide ja reklaamide tehnilised nõuded; tava- ja mobiilivaate erinevused; kujutiste kvaliteedi säilitamine; reklaamide/kujutiste silmapaistvust ja loetavust mõjutavad tegurid; kompositsiooni, värviteooria, värvipsühholoogia ja tüpograafia põhialused ning rakendamine reklaami disainis; veebigraafika põhialused; intellektuaalomand ja autoriõigused; pildipankade kasutamine; reklaami kujundamine ning peamised töövõtted tasuta tarkvara või veebitarkvara programmides (GIMP, Canva); staatiliste ja animeeritud sotsiaalmeedia reklaamide loomine.
Eeldused
Arvuti kasutamise põhioskused, ligipääs isiklikule või ettevõttele kuuluvale sotsiaalmeedia (Facebook ja/või Instagram) kontole või valmisolek vastava konto loomiseks.
Õpiväljundid
loob sobiva tarkvara abil reklaamlahendusi, lähtudes kehtivatest tehnilistest nõuetest ja autorikaitseseadusest;
tunneb silmapaistvust ning loetavust mõjutavaid tegureid ning rakendab kompositsiooni, värviteooria ja tüpograafia põhimõtteid sotsiaalmeedia reklaami kujundamisel;
tunneb veebigraafika põhialuseid ja peamisi töövõtteid.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased ja õppimist toetavad õpperuumid ning e-õpikeskkond.
Koolitaja kompetentsus
IKT- alane kõrgharidus, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 3 aastat, reklaami või turunduse alane töökogemus.
Maht
52 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haapsalu kolledž, Tiina Alasoo, 4720243, koolitus@hk.tlu.ee
Koolitaja
Laura Hein