HKC0141 - Praktiline haridustehnoloogia distantsilt
Sihtgrupp
Tegevõpetajad, haridustöötajad
Eesmärk
Arendada digipädevusi õpetaja digipädevuse mudelist lähtuvalt, omandada uusi teadmisi ja oskusi õppetegevuseks digitaalsete vahenditega nii kontakt-, hübriid- kui ka distantsõppes, rakendada õpitud teadmisi ja oskusi tööalaselt.
Sisu
1. Õppija ja õpetaja digipädevuse mudel. Pädevuste monitooringu võimalused.
2. Õpetamine ja õppimine. Juhendamine. Videoülesande loomine Sisuloomega.
3. Õppijate digipädevuse arendamine. Digisisu loomine. Digijoonistamine.
4. Õppijate digipädevuse arendamine. Digisisu loomine. Animatsioon.
5. Kutsealane kaasatus. Tööalane refleksioon. Õpimapp Google Sites baasil.
6. Kutsealane kaasatus. Suhtlus organisatsioonis. Lihtsad vahendid kommenteerimiseks ja kaasamiseks (Yoteachapp, Glideapp vm)
7. Õpetamine ja õppimine. Juhendamine. Valge tahvli rakendus Open Board
8. Õpetamine ja õppimine. Juhendamine. Valge tahvli rakendused veebis (Jamboard,Chrome Canvas jne)
9. Õpetamine ja õppimine. Juhendamine. Aktiviseerivad vahendid. Liikumine veebis (Wordwall jne)
10. Õpetamine ja õppimine. Juhendamine. Aktiviseerivad vahendid. Liikumine klassiruumis või maastikul (bingo, aarete jaht)
11. Õpetamine ja õppimine. Koostöös õppimine. Õpilaste loomingu avaldamine veebiraamatuna (Calameo).
12. Õpetamine ja õppimine. Koostöös õppimine. Ajatelje vm loomine Sutoriga.
13. Õpetamine ja õppimine. Õpetamine. Interaktiivne esitlus Nearpod.
14. Õpetamine ja õppimine. Õpetamine. Interaktiivne esitlus AhaSlides.
15. Hindamine. Tagasiside ja planeerimine. Videotagasiside vahendid (Loom)
16. Hindamine. Tagasiside ja planeerimine. Audiotagasiside vahendid
17. Hindamine. Hindamismeetodid. Hindamismudelite loomine (ForAllRubric)
18. Hindamine. Hindamismeetodid. Viktoriinide loomine (Quizizz)
19. Digiõppevara. Loomine ja kohandamine. Genial.ly
20. Digiõppevara. Loomine ja kohandamine. Canva
Eeldused
Kuulumine sihtrühma, valmisolek rakendada digivahendeid ja -tehnoloogiaid igapäevases töös; Google konto omamine
Õpiväljundid
Koolituse läbinu tunneb õpetaja digipädevusmudelit ja on teinud sellest lähtudes eneseanalüüsi; tunneb õpilase digipädevusmudelit; reflekteerib oma arengut õpimapis nii, et iga õpitud töövahendiga loob ühe praktilise õppevahendi ja kirjeldab õppevahendi kasutamist tööalaselt.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevane ja õppimist toetav e-õpikeskkond.
Koolitaja kompetentsus
Pedagoogiline haridus, haridustehnoloogia-alane väljaõpe.
Maht
104 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haapsalu kolledž, koolitus@hk.tlu.ee, 4720243
Koolitaja
Airi Aavik
MOODULID
Praktiline haridustehnoloogia - Hindamine
Praktiline haridustehnoloogia - Hindamine II
Praktiline haridustehnoloogia - Kutsealane kaasatus
Praktiline haridustehnoloogia - Õpetamine ja õppimine I
Praktiline haridustehnoloogia - Õpetamine ja õppimine II
Praktiline haridustehnoloogia - Õpetamine ja õppimine III
Praktiline haridustehnoloogia - Õpetamine ja õppimine IV
Praktiline haridustehnoloogia - Õpetamine ja õppimine V
Praktiline haridustehnoloogia - Õppijate digipädevuse arendamine
Praktiline haridustehnoloogia. Digiõppevara