DTC0194 - Õppeteksti diferentseerimine ja töölehtede vormistamine HEV õpilastele
Sihtgrupp
õpetajad ja tugispetsialistid (eripedagoogid, sotsiaalpedagoogid, psühholoogid, logopeedid)
Eesmärk
Osata õppeteksti diferentseerida ja teada, miks diferentseerimine on vajalik. Teada kaasavate töölehtede vormistamise ja kujundamise võimalusi.
Sisu
Mis on diferentseerimine? Kuidas õppetekste ja ülesandeid efektiivselt diferentseerida? Millele tähelepanu pöörata, kui töölehti vormistada HEV õpilastele?
Eeldused
õpetajana või tugispetsialistina töötamine
Õpiväljundid
Teab, miks on diferentseerimine HEV õpilaste puhul vajalik ja oskab õppetekste diferentseerida. Kasutab Wordi näitel erinevaid töövõtteid kaasavate töölehtede vormistamisel.
Õpikeskkond
tagatud on tänapäevane ja õppimist toetav õpikeskkond
Koolitaja kompetentsus
vähemalt magistrikraad, kogemus valdkonnas, täiskasvanute koolitamise kogemus
Maht
3 akadeemilist tundi
Korraldaja
Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, 6409428, kersti.maidra@tlu.ee
Koolitaja
Kristiina Vaikmets