YKC0058 - Õppeasutuse arengukava koostamise planeerimine: kuhu oleme teel, miks ja kuidas?
Sihtgrupp
õppeasutuste juhid, õpetajad ja muu personal
Eesmärk
Kujundada kooli või lasteaia meeskonnana ühtne nägemus õppeasutuse arengust, leida õppeasutuse suundumus; panna alus valitud suunas liikumisele ja saada tuge meeskonna koostööle, et koostada õppeasutuse uus arengukava.
Sisu
Koostöine õppeasutuse hetkeolukorra kirjeldamine; õppeasutuse visiooni ja eesmärkide paikapanemine; tegevusplaani ja töörühmade moodustamine; mõõdikute valimine tulemuste hindamiseks.
Eeldused
töötamine õppeasutuses
Õpiväljundid
teab, mis on arengukava eesmärk, milline on arengukava koostamise protsess ja selle võtmetegurid; teab, et õppeasutuse arengukaval ja õppekaval on ühine eesmärk – õppija õppimise toetamine; töötab tulemuslikult ja sihipäraselt koos kõikide meeskonna liikmetega; on valmis panustama õppeasutuse arengukava koostamise protsessi.
Õpikeskkond
Tallinna Ülikooli linnak või tellija ruumides
Koolitaja kompetentsus
koolituskogemusega oma valdkonna ekspert, MA
Maht
6 akadeemilist tundi
Korraldaja
Ühiskonnateaduste instituut, 6409 382, taienduskoolitus_yti@tlu.ee