LTC0257 - Grupiprotsessid spordis: millega tuleks arvestada ja kuidas positiivseid grupi mõjusid toetada?
Sihtgrupp
Spordialade treenerid, instruktorid ja kehalise kasvatuse õpetajad
Eesmärk
täiendada oma oskustepagasit treenerina spordipsühholoogiliste võtetega, mille kasutamine aitab luua usalduslikku kontakti ning hoida treenitavat sportlast või õpilast jätkusuutlikult spordiga tegelemas.
Sisu
Milline on grupi kujunemise protsess ja kuidas seda juhtida. Millised on positiivse ja negatiivse grupidünaamika erinevused ja mõjud. Mida teha ühtekuuluvustunde toetamiseks. Kuidas lahendada konflikte grupis.
Teemad:
Grupi kujunemise faasid. Grupi dünaamika positiivsed ja negatiivsed mõjud. Grupi siseste konfliktide ennetamine ja lahendamine
Eeldused
teemast huvitatud eriala inimesed
Õpiväljundid
teadmiste pagas on täienenud rea psühholoogiliste tööriistadega, mis aitavad kujundada püsivalt motiveerivat õhustikku treeningutel ja võistlustel osalemiseks.
Õpikeskkond
Kuni 30-kohaline esitlustehnikaga seminariruum, mis toetab rühmatööde läbiviimist.
Koolitaja kompetentsus
Snezana Stoljarova (MA sporditeadustes, suundumusega spordipsühholoogiale). Lektor on viinud läbi erinevaid spordipsühholoogia alaseid konsultatisoone ja töötubasid. Omab kogemust treenerina töötades kui ka ise sportlasena saavusspordis.
Maht
5 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Katrin Soidra-Zujev; katrin.soidra-zujev@tlu.ee; 639 1751
Koolitaja
Snezana Stoljarova