DTC0191 - Põhikooli õpilaste digiloovtööde juhendamine
Sihtgrupp
põhikooli aineõpetajad, haridustehnoloogid, ringijuhid ja kooli juhtkonna liikmed
Eesmärk
õppida tundma ja praktikas rakendama digiloovtöö kontseptsiooni (sisu, eesmärgid, õpitulemused) ja digiloovtöö juhendamise võtteid digitaalses keskkonnas.
Sisu
Digiloovtöö kontseptsioon (metoodika, vahendid, ainekava). Digiloovtöö protsessi juhendamise ja jälgimise võtted (projektipõhine õpe, koostöine õpe, paindlik õpe). Digiloovtöö hindamine (rühmakaaslase hindamine, enesehindamine, kokkuvõttev hinnang). Digiloovtöö tulemuste analüüs.
Eeldused
puuduvad
Õpiväljundid
tunneb ja selgitab digiloovtöö eesmärke, sisu ja õpitulemusi informaatika riikliku ainekava ja oma kooli õppekava kontekstis; juhendab digiloovtöö teemade valikut ja õpilasi meeskondade moodustamisel; kasutab digiloovtöö juhendamisel Taiga keskkonda ja õppematerjale; kohandab agiilses tarkvaraarenduses kasutatavaid töövõtteid õpilaste rühmatööks: juhendab agiilse tarkvaraarenduse tehnikate rakendamist õpilaste poolt: kanban, arendussprint, persoonad, stsenaariumid, prototüüpimine, prototüübi esitlemine;
kavandab ja viib läbi õpilaste kujundavat ja arvestuslikku hindamist digiloovtöö kontekstis; kogub ja analüüsib andmeid õpilaste õpitegevuste ja õpitulemuste kohta digiloovtöö käigus.
Koolitaja kompetentsus
vähemalt magistrikraad, erialane töökogemus, täiskasvanute koolitamise kogemus
Maht
26 akadeemilist tundi
Korraldaja
Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, 6409428, kersti.maidra@tlu.ee
Koolitaja
Maia Lust