AYC0355 - Sisekoolitaja organisatsioonis
Sihtgrupp
Organisatsiooni töötajad, kellel puudub varasem koolitamiskogemus, kuid on soov alustada koolitamisega; töötajad, kes küll on koolitanud, kuid on soov analüüsida ja arendada oma täiskasvanute koolitaja kompetentsus terviklikult.
Eesmärk
kujundada teadmisi süsteemseks arenguks organisatsiooni sisekoolitajana, saada tuge sisekoolitajana tegutsemiseks.
Sisu
Täiskasvanuõppe põhiprintsiibid. Täiskasvanud õppija eripära. Sisekoolitaja kui täiskasvanute koolitaja, roll organisatsiooni arengu toetajana. Täiskasvanute koolitaja kompetentsus. Koolitusprotsessi kavandamise etapid ja loogika; koolituskava koostamine; koolitusvajaduse väljaselgitamine; organisatsiooni ja õppijate arengueesmärkide kooskõla. Õppe- ja õpikeskkonna kujundamine sisekoolitusel
Eeldused
soov või vajadus saada organisatsiooni sisekoolitajaks
Õpiväljundid
määratleb ennast täiskasvanute koolitajana ja eristab koolitaja kompetentse; arvestab täiskasvanuõppe põhiprintsiipe, täiskasvanud õppija eripära ja grupidünaamikat koolitusprotsessi eri etappidel, toetab kolleege õpieesmärkide seadmisel.
Õpikeskkond
Koolitusruum, mis võimaldab kasutada erinevaid aktiivõppemeetodeid ja gruppides töötamist: kogupind vähemalt 45 ruutmeetrit, kergesti teisaldatav ja ümberpaigutatav mööbel, projektor, ekraan ja pabertahvel markeritega, kiire ja stabiilne internetiühendus kuni 16 õppijale samaaegseks kasutamiseks, kirjutus- ja joonistusvahendid
Koolitaja kompetentsus
Vähemalt magistrikraad andragoogikas ja täiskasvanute koolitaja, 7. taseme kutsekvalifikatsioon. Töökogemus sisekoolitajana ja sisekoolitajate koolitajana.
Maht
8 akadeemilist tundi
Korraldaja
koolitus- ja konverentsikeskus, Elina Tahvel, 5090216, elina.tahvel@tlu.ee
Koolitaja
Georgi Skorobogatov, TLÜ andragoogika magister, täiskasvanute koolitaja, kutsetase 8, EPALE Eesti keskuse juht