LTC0608 - Laste motoorika areng treeningute planeerimisel
Sihtgrupp
eri spordialade treenerid, instruktorid ja kehalise kasvatuse õpetajad
Eesmärk
saada ülevaade, mis on vajalik lapse sensomotoorse arengutaseme ja funktsionaalse võimekuse hindamiseks ning liikumistegevuse ja treeningu planeerimiseks.
Sisu
Laste kehalise võimekuse areng: ülevaade laste kehalise arengu etappidest ja füüsilise aktiivsuse olulisusest. Kehalise ja motoorse võimekuse hindamine: hindamismeetodeid ja praktilisi teste, et toetada laste arengut. Treeningu planeerimine ja enamlevinud vigastused: tõhusa treeningu põhimõtted ja vigastuste ennetamine
Eeldused
kuulumine sihtrühma
Õpiväljundid
teab teoreetiliselt liigutuse funktsionaalse analüüsi põhimõtetest ja alustest; kasutab ja rakendab praktilises töös enamkasutatavaid funktsionaalseid harjutusi.
Koolitaja kompetentsus
Kirsti Pedak Tallinna ülikooli loodus ja terviseteaduste instituudi erikehakultuuri lektor. Lemmik teemaks füsioteraapia ning kogu tema poolt õpetatav temaatika on seotud inimese tugi-liikumiselundkonna arendamise ja töökorras hoidmisega. On nii teoreetik kui praktik.
Maht
6 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Katrin Soidra-Zujev, katrin.soidra-zujev@tlu.ee
Koolitaja
Kirsti Pedak