LTC0549 - Laste kunstiteraapia erinevate psühholoogiliste häirete ja krooniliste seisundite leevendamiseks
Sihtgrupp
sotsiaalpedagoogid, eripedagoogid, psühholoogid, lasteaiaõpetajad, õpetajad
Eesmärk
Saada ülevaade lastele ja noorukitele suunatud kunstiteraapia rakendamise võimalustest, kasutegurist ja piirangutest erinevate psühholoogiliste häirete (ASD, ADHD, intellektipuue ja sellega kaasuvad hariduslikud erivajadused; söömishäired, depressioon) ja krooniliste haiguste (diabeet) leevendamisel.
Sisu
Ülevaade kunstiteraapia materjalidest, tehnikatest ja tegevustest (harjutused) mida kasutavad kunstiterapeudid laste ja noorukite psühholoogiliste häirete ja krooniliste haiguste (diabeet) leeevendamisel. Praktilised tegevused omakogemuse saamiseks kunstiteraapia materjalide, tehnikate ja tegevuste toimest.
Eeldused
Töötamine sotsiaalpedagoogina, eripedagoogina, psühholoogina, lasteaiaõpetajana, õpetajana
Õpiväljundid
teab kunstiteraapia tõenduspõhisusest laste ja noorukite psühholoogiliste häirete ja kroonilise haiguse (diabeet) leevendamisel;
omab omakogemust kunstiteraapia erinevatest tehnikatest, materjalidest ja harjutustest, mida kasutatakse laste ja noorukite psühholoogiliste häirete ja kroonilise seisundi (diabeet) leevendamisel.
Õpikeskkond
tagatud on tänapäevane, õppeprotsessi toetav ruum
Koolitaja kompetentsus
Loovterapeut, kunstiterapeut
Maht
26 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Kadri Herde, 6409402, kadri.herde@tlu.ee