DTC0151 - Erivajadusega täiskasvanud õppija õppe diferentseerimise võimalused digivahendite abil
Sihtgrupp
üldhariduskooli gümnaasiumi taseme õpetajad, täiskasvanute gümnaasiumi õpetajad, kutseõppeasutuse kutseõpetajad ja ülikooli õppejõud (professorid, dotsendid, lektorid, assistendid ja õpetajad), nendes õppeasutustes töötavad tugispetsialistid jt
Eesmärk
omandada täiendavaid teadmisi tööst erivajadustega täiskasvanud õppuritega, õppematerjali diferentseerimisest ja teostamisest digivahendite võimalustega.
Sisu
Diferentseerimine. E-keskkondade rakendamine diferetseerimisel. Diferentseeritud õppetöö planeerimine. Diferentseerimise võimalused: ristsõnade koostamised, sõnasalatid, lünktekstid Canva, Wordwall, LearningApps, Sisuloome, Mastery jt. E-portfoolio koostamine. Individuaalsed õpirajad.
Eeldused
kuulumine sihtrühma
Õpiväljundid
Teab digivahendite võimalustest õppematerjali diferentseerimiseks. Tunneb diferentseerimise põhimõtteid. Valib situatsioonile vastavalt sobivaid e-keskkondi ja loob nendes eri tasemel ülesandeid.
Õpikeskkond
kontaktõpe ja praktilised ülesanded veebikeskkonnas Zoom. Iseseisva töö teostamine õpitud e-keskkondi kasutades.
Koolitaja kompetentsus
vähemalt magistrikraad, valdkonna ekspert, täiskasvanute koolitamise kogemus
Maht
15 akadeemilist tundi
Korraldaja
Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, 6409428, kersti.maidra@tlu.ee
Koolitaja
Kristiina Vaikmets