IKC0060/4 - Õpetaja eneseanalüüs - mis, miks ja kuidas

vene keeles
Osalejate arv on täis!

Toimumise aeg

13.03.2017 - 21.04.2017

Toimumise koht

Tallinn, Narva mnt 25

Maht

26 akadeemilist tundi (kontaktõpe 20 tundi, iseseisevõpe 6 tundi)

Sihtgrupp

Koolieelse lasteasutuse õpetajad

Eesmärk

Õppida ennast õpetajana analüüsima ning mõtestama, läbi erinevate asjakohaste meetodite ja lähenemiste.

Sisu

Õpetaja eneseanalüüsi oskuse olulisus ja kasulikkus õpetaja professionaalse arengu toetamisel. Õpetaja arengut suunavad sisemised ja välised faktorid. Õpetaja peamised kompetentsid uuenenud kutsestandardist lähtuvalt: õpi- ja õpetamistegevuse kavandamine; õpikeskkonna kujundamine; õppimise ja arengu toetamine; refleksioon ja professionaalne enesearendamine; nõustamine ja mentorlus. Eneseanalüüs ja refleksioon: mõisted, olemus, praktika. Õpetaja professionaalne areng töö analüüsi ja teiste sisehindamise meetodite abil. Õpetaja arengu suunamise võimalused meeskonnas: mentorlus, sotsiaalsed õppimise meetodid. Erinevate eneseanalüüsi vormide tutvustus. Õpetaja enesearengu kavandamise põhimõtted ja praktika.

Õpiväljundid

- teab õpetaja arengut mõjutavaid faktoreid ja oskab eneseanalüüsi kaudu suunata oma professionaalset arengut õpetaja kutsele esitatud pädevusootustest lähtuvalt;
- mõistab oma rolli olulisust õppeasutuse erinevate tegevusvaldkondade arengu suunamisel lähtuvalt uuenenud kutsestandardi valdkondadest;
- oskab kasutada analüüsimeetodeid eneseanalüüsi koostamisel ja kavandada oma tööd analüüsi tulemustest lähtuvalt;
- oskab rakendada eneseanalüüsi võtteid igapäevatöös ja reflekteerida tööalaseid kogemusi kolleegidega vastastikuse arengu toetamise eesmärgil.

õpikeskkond

Tagatud on kaasaegsed, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.

koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tunnistus

Koolitajad

PhD Marina Vannik, MA Galina Värinen, Alvina Maasik, PhD Irina Birjukova

Kursuse hind

0 EUR (grupihind, hinnale ei lisandu km)
Koolituse väärtus on 144 eurot. Koolitust rahastab Euroopa Sotsiaalfond ja Eesti riik ja koolitus on töötavale õpetajale tasuta. Koolituse katkestamisel on täiendusõppe pakkujal õigus nõuda leppetrahvi kogumaksumuse ulatuses. Koolitusele registreerides kinnitan, et osalen kursusel täismahus ja olen enda osaluse kooskõlastanud asutuse juhiga.

Korraldaja

Haridusinnovatsiooni keskus, Irina Birjukova, 53428566, irinabir@tlu.ee

AJAKAVA

aeg teema koolitaja + asutus ruum
13.03.2017 - 1.sessiooni 1.õppepäev
14.03.2017 - 1.sessiooni 2.õppepäev
21.04.2017 - 2.sessiooni õppepäev, kursuse lõpetamine