HRC0157/4 - Õppimise hindamine kõrgkoolis
Toimumise aeg
26.08.2019
Toimumise koht
Tallinn, Narva mnt 25, T-410
Maht
6 akadeemilist tundi (kontaktõpe 6 tundi)
Sihtgrupp
Teachers/lecturers of higher education
Eesmärk
saada ülevaade õppimise hindamisest ja erinevatest hindamismeetoditest
Sisu
1. Õpiväljundite ja hindamisviiside omavaheline kooskõla
2. Kokkuvõtva ja kujundava hindamise olemus ja rakendamine õppimise toetamisel.
3. Erinevate hindamismeetodite sobivuse hindamine
4. Hindamisülesannete koostamise põhimõtted
5. Enese- ja vastastikhindamine
6. Hindamiskriteeriumide koostamine. Üliõpilaste kaasamine hindamiskriteeriumide koostamisse.
7. Tõhusa tagasiside andmise protsess
8. Rühmaprojektide hindamine. Loovate ülesannete hindamine
Õpiväljundid
teab õppimist toetava hindamise põhimõtteid (assessment for learning);
järgib oma aines õpiväljundite, õppemeetodite ja hindamise sidusust (constructive alignment);
teab kokkuvõtva ja kujundava hindamise olemust ja tähendust õppimise toetamisel (formative assessment, summative assessment);
valib käsitletavast teemast ja õpiväljunditest lähtuvalt sobivad meetodid õpiväljundite hindamiseks;
koostab ja määratleb hindamiskriteeriume, annab nende põhjal tagasisidet;
teab loovuse ja rühmatööde hindamise põhiideid.
Eeldused
Töötab õppejõuna kõrgkoolis
õpikeskkond
Tallinna Ülikooli tänapäevased õpperuumid
koolitaja kompetentsus
Valdkonna arendaja ja uurija, varasem täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 3 aastat.
Lõpetamistingimused
Lühiloeng, grupitööd, paaristööd ja praktilised ülesanded
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Mari Karm
Kursuse hind
0 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Ann Leppiman, 5146385, ann.leppiman@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
8