FKC0033/4 - Organisatsiooni​ ​ja​ ​tööandja​ ​bränding

Tellitud koolitus

Toimumise aeg

21.09.2018

Toimumise koht

Tellija juures

Maht

7 akadeemilist tundi (kontaktõpe 7 tundi)

Sihtgrupp

turundajad, kes soovivad teha inimnäolisemat​ ​turundust; personalitöötajad, kes soovivad leida uusi​ ​sobivaid​ ​töötajaid; juhid, kes soovivad ühtselt hingavamat ja pühendunumat​ ​meeskonda

Eesmärk

õppida kujundama organisatsiooni brändi klientide, partnerite ja uute potentsiaalsete töötajate silmis, olla atraktiivne tööandja;
saada ülevaade, kuidas uurida, kes ja mida ettevõttest arvab ning kus uuringutulemusi kasutada;
osata kaasata töötajaid brändisaadikutena turundamisse ja mainekujundusse.

Sisu

Bränd, maine, kuvand. Sissevaade tööandjabrändi.
Juhi kuvand kui ettevõtte või organisatsiooni maine ja kuvandi kujundaja.
Töötajad kui brändisaadikud turunduses ja mainekujunduses.
Brändi antropomorfsus. Arhetüüpidele toetuvad brändid. Brändiuuringud.
Tööandja vaade brändingule.

Õpiväljundid

Osaleja on õppinud nägema ja tundma oma organisatsiooni kui brändi, selle inimnäolisust ja tähendust nii tänase kui homse töötaja silmis.

Eeldused

kuulumine sijhtrühma

õpikeskkond

Projektori ja kõlaritega auditoorium

koolitaja kompetentsus

Vähemalt BA tasemel pädevus reklaami ja/või turundusvaldkonnas

Lõpetamistingimused

koolituse käigus teostatud praktilised ülesanded

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tõend

Koolitajad

Tiina Hiob, BFMi reklaamiteooria lektor ja Kadri Kiigema, TLÜ turundusjuht

Kursuse hind

3000 EUR (grupihind, hind sisaldab käibemaksu)

Korraldaja

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 5096692, katrin.sigijane@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

12