FKC0033/4 - Organisatsiooni ja tööandja bränding
Toimumise aeg
21.09.2018
Toimumise koht
Tellija juures
Maht
7 akadeemilist tundi (kontaktõpe 7 tundi)
Sihtgrupp
turundajad, kes soovivad teha inimnäolisemat turundust; personalitöötajad, kes soovivad leida uusi sobivaid töötajaid; juhid, kes soovivad ühtselt hingavamat ja pühendunumat meeskonda
Eesmärk
õppida kujundama organisatsiooni brändi klientide, partnerite ja uute potentsiaalsete töötajate silmis, olla atraktiivne tööandja;
saada ülevaade, kuidas uurida, kes ja mida ettevõttest arvab ning kus uuringutulemusi kasutada;
osata kaasata töötajaid brändisaadikutena turundamisse ja mainekujundusse.
Sisu
Bränd, maine, kuvand. Sissevaade tööandjabrändi.
Juhi kuvand kui ettevõtte või organisatsiooni maine ja kuvandi kujundaja.
Töötajad kui brändisaadikud turunduses ja mainekujunduses.
Brändi antropomorfsus. Arhetüüpidele toetuvad brändid. Brändiuuringud.
Tööandja vaade brändingule.
Õpiväljundid
Osaleja on õppinud nägema ja tundma oma organisatsiooni kui brändi, selle inimnäolisust ja tähendust nii tänase kui homse töötaja silmis.
Eeldused
kuulumine sijhtrühma
õpikeskkond
Projektori ja kõlaritega auditoorium
koolitaja kompetentsus
Vähemalt BA tasemel pädevus reklaami ja/või turundusvaldkonnas
Lõpetamistingimused
koolituse käigus teostatud praktilised ülesanded
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Tiina Hiob, BFMi reklaamiteooria lektor ja Kadri Kiigema, TLÜ turundusjuht
Kursuse hind
3000 EUR (grupihind, hind sisaldab käibemaksu)
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 5096692, katrin.sigijane@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
12