YKC0011/6 - Inimene kui bränd
Toimumise aeg
29.05.2018
Registreerimise tähtaeg
24.05.2018
Toimumise koht
Tallinn, Uus-Sadama 5, Tallinna Ülikooli Mare hoone ruum M-134
http://www.tlu.ee/et/ylikool/Linnak
Maht
3 akadeemilist tundi (kontaktõpe 3 tundi)
Sihtgrupp
huvilised, üliõpilased, õpilased
Eesmärk
teada saada turunduse rollist inimbrändi kujunemisel, osata analüüsida iseennast, leida üles oma tugevused ja osata neid rakendada oma isiksuse arendamisel ja oma oskuste ning teadmiste edukamal “müümisel”.
Sisu
Mis on inimese kui brändi tunnused?
Kuidas ennast analüüsida, kes ma olen täna?
Mida peaksin endas muutma, millele tähelepanu pöörama ehitamaks üles oma isiklikku brändi?
Kuidas muuta end väljapaistvamaks isiksusest, kuidas erineda ja silma paista?
Kuidas end paremini müüa?
Õpiväljundid
Teab ja tunneb turunduse põhialuseid, oskab analüüsida enda isiksuseomadusi, mõistab inimbrändi olemust ja tunnuseid.
Eeldused
puuduvad
õpikeskkond
Tallinna Ülikooli linnak.
koolitaja kompetentsus
Kristo Krumm on töötanud 10 aastat õppejõu ja koolitajana, koolitanud enam kui 5 aasta jooksul ligi 500 alustavat ettevõtjat. Kristol on MBA kraad ärijuhtimises, ärijuhtimise diplomid Audentese Ülikoolist ja Tallinna Tehnikaülikoolist rahvusvahelise majanduse ja ärikorralduse erialalt, hetkel omandab MA kraadi Tallinna Ülikoolist ja PhD kraadi Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonnas.
Lõpetamistingimused
aktiivne kuulamine
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Kristo Krumm
Kursuse hind
57 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Hind sisaldab koolitust, jaotusmaterjale ja kohvipausi.
Korraldaja
Ühiskonnateaduste instituut, Marika Kutškova, 6409 456, taienduskoolitus_yti@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
15
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
29.05.2018 | 17:00-18:30 | Mida endast kujutab inimene kui bränd? Miks inimesed loovad endast brändi ja kuidas nad seda teevad? | Kristo Krumm | M-134 |
29.05.2018 | 18:45-20:15 | Isikubrändi loomise praktilised oskused. Brändimudel, mida rakendavad tuntud kaubamärkide loojad. "Liftikõne" iseenda tutvustamisel. | Kristo Krumm | M-134 |