YKC0011/5 - Inimene kui bränd
Toimumise aeg
12.06.2017
Registreerimise tähtaeg
05.06.2017
Toimumise koht
vastavalt tellimusele
Maht
3 akadeemilist tundi (kontaktõpe 3 tundi)
Sihtgrupp
huvilised, üliõpilased, õpilased
Eesmärk
teada saada turunduse rollist inimbrändi kujunemisel, osata analüüsida iseennast, leida üles oma tugevused ja osata neid rakendada oma isiksuse arendamisel ja oma oskuste ning teadmiste edukamal “müümisel”.
Sisu
Mis on inimese kui brändi tunnused?
Kuidas ennast analüüsida, kes ma olen täna?
Mida peaksin endas muutma, millele tähelepanu pöörama ehitamaks üles oma isiklikku brändi?
Kuidas muuta end väljapaistvamaks isiksusest, kuidas erineda ja silma paista?
Kuidas end paremini müüa?
Õpiväljundid
Teab ja tunneb turunduse põhialuseid, oskab analüüsida enda isiksuseomadusi, mõistab inimbrändi olemust ja tunnuseid.
Eeldused
puuduvad
õpikeskkond
Tallinna Ülikooli linnak.
koolitaja kompetentsus
Kristo Krumm on töötanud 10 aastat õppejõu ja koolitajana, koolitanud enam kui 5 aasta jooksul ligi 500 alustavat ettevõtjat. Kristol on MBA kraad ärijuhtimises, ärijuhtimise diplomid Audentese Ülikoolist ja Tallinna Tehnikaülikoolist rahvusvahelise majanduse ja ärikorralduse erialalt, hetkel omandab MA kraadi Tallinna Ülikoolist ja PhD kraadi Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonnas.
Lõpetamistingimused
aktiivne kuulamine
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Kristo Krumm
Kursuse hind
399 EUR (grupihind, hind sisaldab käibemaksu)
Hind sisaldab lühikoolitust grupile.
Modereemine lisatasu eest.
Korraldaja
Ühiskonnateaduste instituut, Marika Kutškova, 6409 456, taienduskoolitus_yti@tlu.ee