FKC0166/1 - Reklaam ja kuvandiloome
Toimumise aeg
29.08.2022 - 30.06.2023
Toimumise koht
Tallinn, Narva mnt 27, Tallinna Ülikool BFM
Maht
520 akadeemilist tundi (kontaktõpe 116 tundi, iseseisevõpe 404 tundi)
Sihtgrupp
Inimesed, kes on tööalaselt seotud ettevõtte või organisatsiooni reklaamitegevusega või soovivad oma tuleviku reklaamivaldkonnaga siduda, kuid kellel ei ole varasemaid teadmisi ja kogemusi turundussõnumite teisendamiseks mõjusateks loovlahendusteks.
Eesmärk
omandada mikrokraad tõendamaks reklaamitegevuse üldise sisu ja eri suundade mõistmist, oskusi omandatut rakendada ühtse turundusstrateegia loomiseks; kinnistada teoreetilisi käsitlusi praktiliste tegevuste, disainmõtlemise ja loovülesannete kaudu.
Sisu
Sissejuhatus reklaami. Kuvandus. Reklaamiteooria ja -psühholoogia
Õpiväljundid
teab süsteemselt reklaamiteooria alustest ja põhimõistetest, reklaamist turundus- ning promotsioonitegevuses; mõistab loome ja kujunduse põhimõtteid;
analüüsib kuvandit ehk brändiloomet ja suunab selle muutmisprotsessi; hindab reklaame teaduspõhiselt; tunneb ja kasutab erialast terminoloogiat; mõistab reklaamitöö etappe, on ise läbi teinud loomeprotsessi, analüüsinud ja teostanud loovlahendusi; seob õppekava läbimisel omandatud teadmised ja kogemused tervikuks ning rakendab neid erialaselt.
Eeldused
Huvi reklaamivaldkonna vastu; valmisolek läbida kõik ainekursused; inglise keele tase vähemalt B2
õpikeskkond
Auditoorium ekraani, projektori ja kõlaritega või vajadusel veebikeskkonnas.
koolitaja kompetentsus
Mikrokraadi õppekava eest vastutavad ja koolitavad oma eriala tunnustatud õppejõud ja eksperdid.
Lõpetamistingimused
Õppekava moodulid sisaldavad loenguid, seminare, rühmatöid, loovülesannete lahendamist jne. Tähtsustatakse interaktiivset õpet, õppematerjalide läbitöötamist ja iseseisvat kogemuslikku õppimist.
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tunnistus
Koolitajad
Tiina Hiob, Alar Pink, Alvar Jaakson, Sven Luka
Kursuse hind
1600 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Mailis Štrik, 619 9908, mailis.strik@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
3
MOODULID
Kuvandus
Reklaami ja kuvandiloome eriseminar
Reklaamiteooria ja -psühholoogia
Sissejuhatus reklaami
Reklaami meistriklass