YKC0043/1 - Väikeettevõtte turundamine ja bränding ("Kolme sammuga ettevõtjaks " koolituse moodul)
Toimumise aeg
16.10.2018 - 26.10.2018
Registreerimise tähtaeg
14.10.2018
Toimumise koht
Tallinna Ülikooli linnak, Uus-Sadama 5, Mare hoone, M-135
https://www.tlu.ee/kuidas-tulla-ja-parki...
Maht
26 akadeemilist tundi (kontaktõpe 16 tundi, iseseisevõpe 10 tundi)
Sihtgrupp
Ettevõtlusega alustada soovivad inimesed, kes soovivad teadmisi ja oskusi oma ettevõtte loomiseks. Kogemustega ettevõtjad, kes soovivad täiendada oma teadmisi ettevõtte arendamiseks ja laiendamiseks.
Eesmärk
saada ülevaade turunduse põhialustest ja brändimisest väikeettevõtja seisukohalt; saada juhiseid oma brändi loomiseks ning selle turundamiseks piiratud eelarve tingimustes; õppida tundma meelelise turunduse põhiolemust.
Sisu
Turunduse põhiolemus, 4P mudel, turunduse roll väikeettevõtte edu saavutamisel. Turundusmeetmestiku analüüs ja erinevad turundusvõtted väikeettevõtja seisukohalt. Turundus ja tarbija: mida peame teadma tarbijatest, kuidas toimib ostuprotsess.
Bränding ja bränditurunduse põhialused. Erinevad brändimise põhimõtted. Brändiloome ja protsess väikeettevõtja seisukohalt. Sensoorne ehk meeleline turundus – mis see on ja kuidas toimib? Erinevad praktilised näited ja võtted meelelise turunduse elluviimisel.
Õpiväljundid
Koolituse lõppedes osaleja:
- mõistab turunduse olemust, rolli ja meetmeid oma ettevõtte kontekstis;
- mõistab brändi olemust ja selle rolli ettevõtte edu saavutamisel;
- oskab kasutada lihtsaid võtteid oma ettevõtte turundamisel;
- tunneb meelelise turunduse põhialuseid ning oskab neid põhimõtteid kasutada;
Eeldused
puuduvad
õpikeskkond
Koolitused toimuvad Tallinna Ülikoolis.
koolitaja kompetentsus
valdkonna ekspert, vähemalt MA
Lõpetamistingimused
Koolitatavad loovad koolituse lõppedes oma ettevõtte baasil turundusplaani ja turundusvõtete komplekti.
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Kristo Krumm
Kursuse hind
159 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Hind sisaldab koolitusi ja jaotusmaterjale.
Korraldaja
Ühiskonnateaduste instituut, Marika Kutškova, 6409 456, taienduskoolitus_yti@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
8
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
16.10.2018 | 17:00-19:30 | Turunduse põhiolemus, 4P mudel, turunduse roll väikeettevõtte edu saavutamisel. Turundusmeetmestiku analüüs ja erinevad turundusvõtted väikeettevõtja seisukohalt | Kristo Krumm | M-135 |
19.10.2018 | 17:00-19:30 | Turundus ja tarbija: mida peame teadma tarbijatest, kuidas toimib ostuprotsess | Kristo Krumm | M-135 |
23.10.2018 | 17:00-19:30 | Bränding ja bränditurunduse põhialused. Erinevad brändimise põhimõtted. Brändiloome ja protsess väikeettevõtja seisukohalt | Kristo Krumm | M-135 |
24.10.2018 | 17:00-19:30 | Brändiloome ja protsess väikeettevõtja seisukohalt | Kristo Krumm | M-135 |
26.10.2018 | 17:00-19:30 | Sensoorne ehk meeleline turundus – mis see on ja kuidas toimib? Erinevad praktilised näited ja võtted meelelise turunduse elluviimisel | Kristo Krumm | M-135 |