YKC0043/1 - Väikeettevõtte turundamine ja bränding ("Kolme sammuga ettevõtjaks " koolituse moodul)

Registreerimine on lõppenud!

Toimumise aeg

16.10.2018 - 26.10.2018

Registreerimise tähtaeg

14.10.2018

Toimumise koht

Tallinna Ülikooli linnak, Uus-Sadama 5, Mare hoone, M-135
https://www.tlu.ee/kuidas-tulla-ja-parki...

Maht

26 akadeemilist tundi (kontaktõpe 16 tundi, iseseisevõpe 10 tundi)

Sihtgrupp

Ettevõtlusega alustada soovivad inimesed, kes soovivad teadmisi ja oskusi oma ettevõtte loomiseks. 
Kogemustega ettevõtjad, kes soovivad täiendada oma teadmisi ettevõtte arendamiseks ja laiendamiseks.

Eesmärk

saada ülevaade turunduse põhialustest ja brändimisest väikeettevõtja seisukohalt; saada juhiseid oma brändi loomiseks ning selle turundamiseks piiratud eelarve tingimustes; õppida tundma meelelise turunduse põhiolemust.

Sisu

Turunduse põhiolemus, 4P mudel, turunduse roll väikeettevõtte edu saavutamisel. Turundusmeetmestiku analüüs ja erinevad turundusvõtted väikeettevõtja seisukohalt. Turundus ja tarbija: mida peame teadma tarbijatest, kuidas toimib ostuprotsess.

Bränding ja bränditurunduse põhialused. Erinevad brändimise põhimõtted. Brändiloome ja protsess väikeettevõtja seisukohalt. Sensoorne ehk meeleline turundus – mis see on ja kuidas toimib? Erinevad praktilised näited ja võtted meelelise turunduse elluviimisel.

Õpiväljundid

Koolituse lõppedes osaleja:
- mõistab turunduse olemust, rolli ja meetmeid oma ettevõtte kontekstis;
- mõistab brändi olemust ja selle rolli ettevõtte edu saavutamisel;
- oskab kasutada lihtsaid võtteid oma ettevõtte turundamisel;
- tunneb meelelise turunduse põhialuseid ning oskab neid põhimõtteid kasutada;

Eeldused

puuduvad

õpikeskkond

Koolitused toimuvad Tallinna Ülikoolis.

koolitaja kompetentsus

valdkonna ekspert, vähemalt MA

Lõpetamistingimused

Koolitatavad loovad koolituse lõppedes oma ettevõtte baasil turundusplaani ja turundusvõtete komplekti.

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tõend

Koolitajad

Kristo Krumm

Kursuse hind

159 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Hind sisaldab koolitusi ja jaotusmaterjale.

Korraldaja

Ühiskonnateaduste instituut, Marika Kutškova, 6409 456, taienduskoolitus_yti@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

8

AJAKAVA

aeg teema koolitaja + asutus ruum
16.10.2018 17:00-19:30 Turunduse põhiolemus, 4P mudel, turunduse roll väikeettevõtte edu saavutamisel. Turundusmeetmestiku analüüs ja erinevad turundusvõtted väikeettevõtja seisukohalt Kristo Krumm M-135
19.10.2018 17:00-19:30 Turundus ja tarbija: mida peame teadma tarbijatest, kuidas toimib ostuprotsess Kristo Krumm M-135
23.10.2018 17:00-19:30 Bränding ja bränditurunduse põhialused. Erinevad brändimise põhimõtted. Brändiloome ja protsess väikeettevõtja seisukohalt Kristo Krumm M-135
24.10.2018 17:00-19:30 Brändiloome ja protsess väikeettevõtja seisukohalt Kristo Krumm M-135
26.10.2018 17:00-19:30 Sensoorne ehk meeleline turundus – mis see on ja kuidas toimib? Erinevad praktilised näited ja võtted meelelise turunduse elluviimisel Kristo Krumm M-135