FKC0163/2 - Reklaamiteooria ja -psühholoogia ("Reklaam ja kuvandiloome" koolituse moodul)
Toimumise aeg
28.08.2023 - 30.06.2024
Registreerimise tähtaeg
14.08.2023
Toimumise koht
Tallinn, Narva mnt 27, Tallinna Ülikool BFM
Maht
156 akadeemilist tundi (kontaktõpe 36 tundi, iseseisevõpe 120 tundi)
Sihtgrupp
Ettevõtte või organisatsiooni reklaamitegevusega seotud või tulevikus seda teha soovivad töötajad, kellel ei ole varasemaid teadmisi ja kogemusi turundussõnumite teisendamiseks mõjusateks loovlahendusteks.
Eesmärk
omandada teadmised reklaamipsühholoogiast, sh reklaamipsühhonoomiast; kinnistada teadmisi loominguliste ja probleemülesannete abil.
Sisu
Peamised teoreetilised lähenemised reklaami tõhususe tõstmisel ja hindamisel. Reklaamipsühholoogia süvendatud käsitlus: mõjumehhanismid, psühholoogilised efektid ja seaduspärasused reklaamis, psühholoogilise mõjustamise mudelid. Reklaamiteooria sidumine praktilise reklaamiloomega grupitööd ja individuaalsed tööd lahendamaks konkreetseid reklaamiülesandeid, sh loomingulised lahendused, sotsiaalreklaam, kaubareklaam, imidžireklaam.
Õpiväljundid
teab psühholoogilistest seaduspärasustest reklaami vastuvõtul ja töötlemisel; seob erialased teoreetilised teadmised praktikaga; hindab reklaame teaduspõhiselt.
Eeldused
Huvi reklaami valdkonna vastu, inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel.
õpikeskkond
Auditoorium ekraani, projektori ja kõlaritega või vajadusel veebikeskkonnas.
koolitaja kompetentsus
Koolitaja on oma valdkonna tunnustatud ekspert.
Lõpetamistingimused
Loengud, seminarid, iseseisev õpe teaduskirjandusega. Loominguliste ülesannete sooritamine ja esitlemine, teoreetiline seminaritöö ja selle esitlemine, essee ette antud teemal.
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tunnistus
Koolitajad
Tiina Hiob
Kursuse hind
1720 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Mailis Štrik, +372 619 9908, mailis.strik@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
5