FKC0163/2 - Reklaamiteooria ja -psühholoogia ("Reklaam ja kuvandiloome" koolituse moodul)

Osalejate arv on täis!
Registreerimine on lõppenud!

Toimumise aeg

28.08.2023 - 30.06.2024

Registreerimise tähtaeg

14.08.2023

Toimumise koht

Tallinn, Narva mnt 27, Tallinna Ülikool BFM

Maht

156 akadeemilist tundi (kontaktõpe 36 tundi, iseseisevõpe 120 tundi)

Sihtgrupp

Ettevõtte või organisatsiooni reklaamitegevusega seotud või tulevikus seda teha soovivad töötajad, kellel ei ole varasemaid teadmisi ja kogemusi turundussõnumite teisendamiseks mõjusateks loovlahendusteks.

Eesmärk

omandada teadmised reklaamipsühholoogiast, sh reklaamipsühhonoomiast; kinnistada teadmisi loominguliste ja probleemülesannete abil.

Sisu

Peamised teoreetilised lähenemised reklaami tõhususe tõstmisel ja hindamisel. Reklaamipsühholoogia süvendatud käsitlus: mõjumehhanismid, psühholoogilised efektid ja seaduspärasused reklaamis, psühholoogilise mõjustamise mudelid. Reklaamiteooria sidumine praktilise reklaamiloomega grupitööd ja individuaalsed tööd lahendamaks konkreetseid reklaamiülesandeid, sh loomingulised lahendused, sotsiaalreklaam, kaubareklaam, imidžireklaam.

Õpiväljundid

teab psühholoogilistest seaduspärasustest reklaami vastuvõtul ja töötlemisel; seob erialased teoreetilised teadmised praktikaga; hindab reklaame teaduspõhiselt.

Eeldused

Huvi reklaami valdkonna vastu, inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel.

õpikeskkond

Auditoorium ekraani, projektori ja kõlaritega või vajadusel veebikeskkonnas.

koolitaja kompetentsus

Koolitaja on oma valdkonna tunnustatud ekspert.

Lõpetamistingimused

Loengud, seminarid, iseseisev õpe teaduskirjandusega. Loominguliste ülesannete sooritamine ja esitlemine, teoreetiline seminaritöö ja selle esitlemine, essee ette antud teemal.

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tunnistus

Koolitajad

Tiina Hiob

Kursuse hind

1720 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)

Korraldaja

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Mailis Štrik, +372 619 9908, mailis.strik@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

5