YKC0028/1 - Etikett ja eetiliste põhimõtete säilitamine töökohal

Registreerimine on lõppenud!

Toimumise aeg

19.09.2017

Registreerimise tähtaeg

12.09.2017

Toimumise koht

Tallinna Ülikool, Narva mnt 29, Astra hoone ruum A-447
http://www.tlu.ee/et/ylikool/Linnak

Maht

7 akadeemilist tundi (kontaktõpe 7 tundi)

Sihtgrupp

need, kes oma tööülesannetest lähtuvalt peavad lahendama väga tihti konfliktsituatsioone (nt. politseiinspektorid, klienditeenindajad jt) ning kellelt ametialaselt oodatakse igas olukorras korrektseks ja viisakaks jäämist.

Eesmärk

Kinnistada suhtlemis- ja etiketialaseid teadmisi ning oskusi ametkondlikus suhtluses; omandada teadmisi ametialasest suhtlemisest ja eetilistest tõekspidamistest ning nende säilitamist töös ettetulevates suhtlussituatsioonides ja konfliktsetes olukordades.

Sisu

Ametniku staatusest tulenev professionaalne suhtlemine. Organisatsioonikultuuri väärtused, mis on suhtlusväärtuseks kõikidele töötajatele. Hea tava käitumine ja rollikäitumise piirid. Üldinimlik suhtluseetika – sõbralikkus, hoolivus, avatus jt. Väärtused. Etikett – hea tava reeglid ja normid ametkondliku käitumise suhtlussituatsioonides. Aeg ja kokkulepped. Organisatsioonisisene kolleegidevaheline suhtlus; suhtlus juhtide-alluvate vahel; suhtlus kodanikega ja külalistega - millest lähtuda, millised etiketinormid on erinevates olukordades juhtivateks? Peamised hea tava ja etiektireeglid ametialastes suhtlussituatsioonides: telefonisuhtlus; kodanike vastuvõtt; külaliste vastuvõtt - suhtlus silmast-silma kontaktides. Kuidas lahendada ettetulevaid probleemseid olukordi? Töölased kokkusaamised: tööalased vestlused, koosolekud; tähtpäevad ja pidulikud sündmused – vastuvõtud. Kontaktid ja suhtlus teiste kultuuriesindajatega – mida arvestada, et olle hea võõrustaja.

Õpiväljundid

Teab ja tunneb ametkondliku etiketi põhireegleid, mis erinevaid käitumissituatsioone (tööalastes suhtlemises ülemuse ja alluva vahel, kolleegidega, klientide ja organisatsiooni külalistega); tunneb ametialase suhtlemise põhimõtteid, erinevaid suhtlemisstiile ja eetilisi tõekspidamisi.

Eeldused

tööülesannetest lähtuvalt peavad lahendama väga tihti konfliktsituatsioone (nt. politseiinspektorid, klienditeenindajad jt) ning kellelt ametialaselt oodatakse igas olukorras korrektseks ja viisakaks jäämist

õpikeskkond

Tallinna Ülikooli linnak või tellija ruumides

koolitaja kompetentsus

Inna Adamson, PhD

Lõpetamistingimused

Rühmatööd, referaat või ppt presentatioon suhtlussituatsioonides oma töökohal ca 15 lk.

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tõend

Koolitajad

Inna Adamson, PhD

Kursuse hind

74 EUR (osaleja, hind sisaldab käibemaksu)

Korraldaja

Ühiskonnateaduste instituut, Marika Kutškova, 6409 456, taienduskoolitus_yti@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

8