YKC0028/1 - Etikett ja eetiliste põhimõtete säilitamine töökohal
Toimumise aeg
19.09.2017
Registreerimise tähtaeg
12.09.2017
Toimumise koht
Tallinna Ülikool, Narva mnt 29, Astra hoone ruum A-447
http://www.tlu.ee/et/ylikool/Linnak
Maht
7 akadeemilist tundi (kontaktõpe 7 tundi)
Sihtgrupp
need, kes oma tööülesannetest lähtuvalt peavad lahendama väga tihti konfliktsituatsioone (nt. politseiinspektorid, klienditeenindajad jt) ning kellelt ametialaselt oodatakse igas olukorras korrektseks ja viisakaks jäämist.
Eesmärk
Kinnistada suhtlemis- ja etiketialaseid teadmisi ning oskusi ametkondlikus suhtluses; omandada teadmisi ametialasest suhtlemisest ja eetilistest tõekspidamistest ning nende säilitamist töös ettetulevates suhtlussituatsioonides ja konfliktsetes olukordades.
Sisu
Ametniku staatusest tulenev professionaalne suhtlemine. Organisatsioonikultuuri väärtused, mis on suhtlusväärtuseks kõikidele töötajatele. Hea tava käitumine ja rollikäitumise piirid. Üldinimlik suhtluseetika – sõbralikkus, hoolivus, avatus jt. Väärtused. Etikett – hea tava reeglid ja normid ametkondliku käitumise suhtlussituatsioonides. Aeg ja kokkulepped. Organisatsioonisisene kolleegidevaheline suhtlus; suhtlus juhtide-alluvate vahel; suhtlus kodanikega ja külalistega - millest lähtuda, millised etiketinormid on erinevates olukordades juhtivateks? Peamised hea tava ja etiektireeglid ametialastes suhtlussituatsioonides: telefonisuhtlus; kodanike vastuvõtt; külaliste vastuvõtt - suhtlus silmast-silma kontaktides. Kuidas lahendada ettetulevaid probleemseid olukordi? Töölased kokkusaamised: tööalased vestlused, koosolekud; tähtpäevad ja pidulikud sündmused – vastuvõtud. Kontaktid ja suhtlus teiste kultuuriesindajatega – mida arvestada, et olle hea võõrustaja.
Õpiväljundid
Teab ja tunneb ametkondliku etiketi põhireegleid, mis erinevaid käitumissituatsioone (tööalastes suhtlemises ülemuse ja alluva vahel, kolleegidega, klientide ja organisatsiooni külalistega); tunneb ametialase suhtlemise põhimõtteid, erinevaid suhtlemisstiile ja eetilisi tõekspidamisi.
Eeldused
tööülesannetest lähtuvalt peavad lahendama väga tihti konfliktsituatsioone (nt. politseiinspektorid, klienditeenindajad jt) ning kellelt ametialaselt oodatakse igas olukorras korrektseks ja viisakaks jäämist
õpikeskkond
Tallinna Ülikooli linnak või tellija ruumides
koolitaja kompetentsus
Inna Adamson, PhD
Lõpetamistingimused
Rühmatööd, referaat või ppt presentatioon suhtlussituatsioonides oma töökohal ca 15 lk.
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Inna Adamson, PhD
Kursuse hind
74 EUR (osaleja, hind sisaldab käibemaksu)
Korraldaja
Ühiskonnateaduste instituut, Marika Kutškova, 6409 456, taienduskoolitus_yti@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
8