IKC0087/4 - Kaasav haridus Soome kogemuse näitel
Toimumise aeg
23.01.2019 - 14.02.2019
Registreerimise tähtaeg
14.11.2018
Toimumise koht
Tallinn, Narva mnt 25, Tallinna Ülikool
Maht
52 akadeemilist tundi (kontaktõpe 24 tundi, iseseisevõpe 28 tundi)
Sihtgrupp
Põhikooli aineõpetajad
Eesmärk
Saada ülevaade erinevate õppija õppimisvõimet arendavate meetodite ja võtete kasutamisest ning õpiabi võimalikust korraldusest
Sisu
Laste tervikliku arendamise vajadus vastavalt tema reaalsele olukorrale - mitmekultuurilisus, riskirühma kuulumine, erinev usutunnistus. Kõikide inimeste võrdsete võimaluste tunnustamine hariduse kättesaadavaks tegemisega , erivajadustega laste kaasamise strateegiad koos nende kui eriliste gruppide ja isiksuste tundmaõppimise ja uurimismeetoditega. Erinevate õppijate õppimisse kaasamise strateegiad Soome näitel.
Õpiväljundid
● teab õpiabi võimalikku korraldust Eesti ja Soome parimate praktikate näitel;
● aitab oma tegevusega kindlustada positiivset koolikliimat ning parandada õppijate enesehinnangut ja õpioskusi.
Eeldused
töö põhikoolis aineõpetajana
õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.
koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 3 aastat, valdkonnas tegustemise kogemus vähemalt 5 aastat.
Lõpetamistingimused
Osaleda tuleb kahel kolmepäevasel õppesessioonil, sealhulgas õppereisil Helsingi koolidesse.
Sessioonide vahel praktiliste iseseisvate ülesannete tegemine ja õpitu rakendamine ning analüüsimine.
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tunnistus
Koolitajad
Ingrid Veskiväli; Sirje Piht; Airiin Demir;
Kursuse hind
tasuta
Korraldaja
Haridusinnovatsiooni keskus, Külli Rauk, 6199523, kulli.rauk@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
18
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
23.01.2019 | - | I sessioon 23.-24.jaanuar 2019 | ||
14.02.2019 | - | II sess 14.02- õppereis Helsigisse |