FKC0143/3 - Digitaalse õpimängu disainimine
Toimumise aeg
07.11.2023 - 26.03.2024
Toimumise koht
veeb
Maht
120 akadeemilist tundi (kontaktõpe 31 tundi, iseseisevõpe 89 tundi)
Sihtgrupp
oodatud on nii tehniliste kui ka loominguliste huvidega gümnasistid
Eesmärk
tutvuda õpimängu praktiliste sisuliste ülesannete kaudu mängude loomise protsessiga ja saada võimalus ise meeskonnaliikmena osaleda mängude prototüüpide loomisel ja katsetamisel.
Sisu
Mängude analüüs. Mängu disain ja kompositsioon. Kasutajakogemus (UX) ja kasutajamugavus (UI). Meeskonnatöö oskused. Eri õppeainete kombineerimine mänguliseks õppeprotsessiks.
Õpiväljundid
on analüüsinud õpimängu, probleemõppe meetodil lahendanud tekkivaid kitsaskohti, rakendanud lahendusi loovalt õpimängu stsenaariumi loomisel, disaini ja prototüübi testimisprotsessis ja meeskonnatöös; on harjutanud väga erinevaid ülesandeid.
Eeldused
huvi arendavate mängude, disaini ja IT-valdkonna vastu
õpikeskkond
veebikeskkond
koolitaja kompetentsus
Erialane kõrgharidus, soovitavalt digitaalsete õpimängude erialal
Lõpetamistingimused
Veebitundides osalemine, praktiliste iseseisvate ja meeskonnatöö harjutuste tegemine mängu eri loomisetappides, mille tulemusena valmib mängu prototüüp.
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tunnistus
Koolitajad
Katrin Sigijane MSc, Gabriel Kaine, Osman Sinan Emiroğlu
Kursuse hind
25 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Ühekordne osalustasu. Tallinna Teadus- ja Loomekooli toetab Haridus- ja Teadusministeerium.
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 5096692, katrin.sigijane@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
30
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
21.11.2023 | 17:00-18:30 | Erinevate mängude analüüsimine | ||
28.11.2023 | 17:00-18:30 | Žanr, stiil ja kompositsioon. Tegelaste analüüs. | ||
05.12.2023 | 17:00-18:30 | Mängu kaasavus ja haaravus. Mängumaailma erinevad kognitiivsed väljendusviisid. | ||
12.12.2023 | 17:00-18:30 | Õppeprotsessi mängustamine. Mõjustamise psühholoogia. | ||
09.01.2024 | 17:00-18:30 | Mõjustamise psühholoogia. Oodatavate õpiradade kaardistamine | ||
16.01.2024 | 17:00-18:30 | Mängu mehaanika. Mängija premeerimine. | ||
23.01.2024 | 17:00-18:30 | Mängu ideed. Vajadustest ideede genereerimine. | ||
30.01.2024 | 17:00-18:30 | Ideede tutvustamine ja arendus. | ||
06.02.2024 | 17:00-18:30 | Projektijuhtimine, etapid. Meeskonna rollid. Mängu stsenaariumide arendamine | ||
13.02.2024 | 17:00-18:30 | Sissejuhatus Unity’sse | ||
20.02.2024 | 17:00-18:30 | Mängu maailma disain. Kompositsioon. Stiil ja esteetika. Psühholoogia. Loogika. Visuaalid. Helidisain. | ||
05.03.2024 | 17:00-18:30 | Tegelaste disain. Isikupära. Tegelase olemus, välimuse disain. | ||
12.03.2024 | 17:00-18:30 | Töö projektidega, meeskondade nõustamine | ||
19.03.2024 | 17:00-20:45 | UX ja UI testimise meetodid. Prototüüpide testimine, lõpuüritus. |