AYC0200/4 - Etikett ja eetiliste põhimõtete säilitamine töökohal

Registreerimine on lõppenud!

Toimumise aeg

27.09.2019

Registreerimise tähtaeg

23.09.2019

Toimumise koht

Tallinn, Uus-Sadama 5, Tallinna Ülikool

Maht

7 akadeemilist tundi (kontaktõpe 7 tundi)

Sihtgrupp

täiskasvanud, kes soovivad end täiendada tööalase suhtlemise etiketi osas

Eesmärk

kinnistada suhtlemis- ja etiketialaseid teadmisi ja oskusi ametkondlikus suhtluses; omandada teadmisi ametialasest suhtlemisest ja eetilistest tõekspidamistest ja nende säilitamist töös ette tulevates suhtlussituatsioonides ja konfliktsetes olukordades.

Sisu

Professionaalse suhtlemise alused ja etikett. Üldinimlikud väärtused suhtluses: hoolivus, sõbralikkus, avatus, ausus. Organisatsioonikultuur: hea tava reeglid ja normid ametialase käitumise suhtlussituatsioonides. Oskus võtta ja hoida kontakti. Aeg ja kokkulepped. Suhtlustasandid ja suhtlusdistants etiketis: juhid-alluvad, kodanikud, külalised organisatsioonis. Ametialased suhtlussituatsioonid: telefonisuhtlus; elektronkirjad, kutsed; kodanike vastuvõtt; külaliste vastuvõtt. Kuidas lahendada ettetulevaid probleemseid suhtlusolukordi? Tähtpäevad ja pidulikud sündmused – vastuvõtud. Etikett: kingitused, lilled, riietuskultuur. Kontaktid teiste kultuuriesindajatega – millega arvestada, et olla hea võõrustaja.

Õpiväljundid

tunneb ametialase suhtlemise põhialuseid, suhtlemisstiile ja eetilisi tõekspidamisi; teab ja rakendab organisatsiooni suhtluse ja etiketi põhireegleid tööalastes suhtlusolukordades ning rollide vahel: juhid ja alluvad, kolleegid, kliendid, külalised.

Eeldused

puuduvad

õpikeskkond

ülikoolilinnakus või tellija ruumides

koolitaja kompetentsus

Magister, andragoog, täiskasvanute koolitaja kutsetunnistus 2004. aastast; konsulteerinud personaalselt ning koolitanud riigiasutustes ja firmades suhtlemise ja etiketi teemadel.

Lõpetamistingimused

aktiivne osalemine lähiõppes

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tõend

Koolitajad

Inge Ojakäär, andragoog

Kursuse hind

70 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Hind sisaldab koolitust, jaotusmaterjale ja kohvipausi.

Korraldaja

Ühiskonnateaduste instituut, Marleen Allemann, 6409 456, marleen.allemann@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

10

AJAKAVA

aeg teema koolitaja + asutus ruum
27.09.2019 10:00-16:15 Professionaalse suhtlemise alused ja etikett. Üldinimlikud väärtused suhtluses – hoolivus, sõbralikkus, avatus, ausus. Organisatsioonikultuur – hea tava reeglid ja normid ametialase käitumise suhtlussituatsioonides. Oskus võtta ja hoida kontakti. Aeg ja kokkulepped. Suhtlustasandid ja suhtlusdistants etiketis - juhid-alluvad, kodanikud, külalised organisatsioonis. Ametialased suhtlussituatsioonid: telefonisuhtlus; elektronkirjad, kutsed; kodanike vastuvõtt; külaliste vastuvõtt. Kuidas lahendada ettetulevaid probleemseid suhtlusolukordi? Tähtpäevad ja pidulikud sündmused – vastuvõtud. Etikett – kingitused, lilled, riietuskultuur. Kontaktid teiste kultuuriesindajatega – millega arvestada, et olla hea võõrustaja. Inge Ojakäär M649