AYC0200/4 - Etikett ja eetiliste põhimõtete säilitamine töökohal
Toimumise aeg
27.09.2019
Registreerimise tähtaeg
23.09.2019
Toimumise koht
Tallinn, Uus-Sadama 5, Tallinna Ülikool
Maht
7 akadeemilist tundi (kontaktõpe 7 tundi)
Sihtgrupp
täiskasvanud, kes soovivad end täiendada tööalase suhtlemise etiketi osas
Eesmärk
kinnistada suhtlemis- ja etiketialaseid teadmisi ja oskusi ametkondlikus suhtluses; omandada teadmisi ametialasest suhtlemisest ja eetilistest tõekspidamistest ja nende säilitamist töös ette tulevates suhtlussituatsioonides ja konfliktsetes olukordades.
Sisu
Professionaalse suhtlemise alused ja etikett. Üldinimlikud väärtused suhtluses: hoolivus, sõbralikkus, avatus, ausus. Organisatsioonikultuur: hea tava reeglid ja normid ametialase käitumise suhtlussituatsioonides. Oskus võtta ja hoida kontakti. Aeg ja kokkulepped. Suhtlustasandid ja suhtlusdistants etiketis: juhid-alluvad, kodanikud, külalised organisatsioonis. Ametialased suhtlussituatsioonid: telefonisuhtlus; elektronkirjad, kutsed; kodanike vastuvõtt; külaliste vastuvõtt. Kuidas lahendada ettetulevaid probleemseid suhtlusolukordi? Tähtpäevad ja pidulikud sündmused – vastuvõtud. Etikett: kingitused, lilled, riietuskultuur. Kontaktid teiste kultuuriesindajatega – millega arvestada, et olla hea võõrustaja.
Õpiväljundid
tunneb ametialase suhtlemise põhialuseid, suhtlemisstiile ja eetilisi tõekspidamisi; teab ja rakendab organisatsiooni suhtluse ja etiketi põhireegleid tööalastes suhtlusolukordades ning rollide vahel: juhid ja alluvad, kolleegid, kliendid, külalised.
Eeldused
puuduvad
õpikeskkond
ülikoolilinnakus või tellija ruumides
koolitaja kompetentsus
Magister, andragoog, täiskasvanute koolitaja kutsetunnistus 2004. aastast; konsulteerinud personaalselt ning koolitanud riigiasutustes ja firmades suhtlemise ja etiketi teemadel.
Lõpetamistingimused
aktiivne osalemine lähiõppes
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Inge Ojakäär, andragoog
Kursuse hind
70 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)
Hind sisaldab koolitust, jaotusmaterjale ja kohvipausi.
Korraldaja
Ühiskonnateaduste instituut, Marleen Allemann, 6409 456, marleen.allemann@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
10
AJAKAVA
aeg | teema | koolitaja + asutus | ruum | |
---|---|---|---|---|
27.09.2019 | 10:00-16:15 | Professionaalse suhtlemise alused ja etikett. Üldinimlikud väärtused suhtluses – hoolivus, sõbralikkus, avatus, ausus. Organisatsioonikultuur – hea tava reeglid ja normid ametialase käitumise suhtlussituatsioonides. Oskus võtta ja hoida kontakti. Aeg ja kokkulepped. Suhtlustasandid ja suhtlusdistants etiketis - juhid-alluvad, kodanikud, külalised organisatsioonis. Ametialased suhtlussituatsioonid: telefonisuhtlus; elektronkirjad, kutsed; kodanike vastuvõtt; külaliste vastuvõtt. Kuidas lahendada ettetulevaid probleemseid suhtlusolukordi? Tähtpäevad ja pidulikud sündmused – vastuvõtud. Etikett – kingitused, lilled, riietuskultuur. Kontaktid teiste kultuuriesindajatega – millega arvestada, et olla hea võõrustaja. | Inge Ojakäär | M649 |