FKC0081/1 - Sotsiaalmeedia

NB! Kursus on tätunud! Koolitus on väikeettevõtte töötajatele tasuta ja osalejad valitakse aadressile: katrin.sigijane@tlu.ee saadetud motivatsioonikirjade alusel. Palume sinna lisada ka nimekiri ettevõtte senistest sotsiaalmeedia kanalitest ning täpsustada 3-4 kanalit, mille põhjalik tundmaõppimine pakub kõige rohkem huvi.
Osalejate arv on täis!

Toimumise aeg

15.09.2020 - 23.09.2020

Toimumise koht

Tallinn, Narva mnt 27, BFM Nova maja

Maht

48 akadeemilist tundi (kontaktõpe 40 tundi, iseseisevõpe 8 tundi)

Sihtgrupp

ettevõtja või turundaja, kellel on vaja turundada toodet, organisatsiooni või brändi; koolitus võiks pakkuda huvi neile, keda huvitab mina-brändi, toote- või teenusebrändi haldamine digitaalsetel paltvormidel.

Eesmärk

õppida terviklikult planeerima, teostama ja analüüsima oma ettevõtte nähtavust sotsiaalmeedia kanalites: koduleht, Facebook ja Instagram, vastavalt vajadustele TikTok, Youtube, Twitter ja/või LinkedIn.

Sisu

Väikeettevõtte digitaalne nähtavus Ast Zni. Toote või teenuse sihtgrupi mõtestamine ja personade loomine. Olulisemad sotsiaalmeedia platvormid ja nende toimimispõhimõtted. Lähem tutvumine Facebooki ja Instagramiga, vastavalt vajadustele ja soovidele lisaks TikTok või Youtube, Twitter või LinkedIn. Visuaalselt ja tekstiliselt professionaalse sisu ja reklaami loomine ning tulemuste analüüs. Fookuses ettevõtte koduleht, selle kasutajateekond ja -kogemus (UX), blogi- ja tootetekstide copywriting, SEO ja analüütika.

Õpiväljundid

teab sotsiaalmeedia kanaleid ja rakendab neid oma teenuse või toote turundamisel

Eeldused

arvutikasutamise oskus vähemalt tavakasutaja tasemel, varasem kogemus sotsiaalmeedia sisuloomisel tuleb kasuks

õpikeskkond

esitlustehnikaga auditoorium

koolitaja kompetentsus

vähemalt BA reklaami, meedia, turunduse või ajakirjandus erialal

Lõpetamistingimused

loeng, sotsiaalmeedia sisukanalite analüüs, HTML bänneri loomine vastavalt loole ja personale; iseseiseva tööna on arendanud oma ettevõtte brändi, toodet, teenust ning praktikas ise loonud turunduskampaania sh sisu vähemalt kolmele sotsiaalmeedia platvormile

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tunnistus

Koolitajad

Berit Renser, MA meediakommunikatsioonis (TLÜ) , MA semiootikas (TÜ), meediauuringute doktorant (BFM)

Kursuse hind

tasuta

Korraldaja

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 6199908, katrin.sigijane@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

15

AJAKAVA

aeg teema koolitaja + asutus ruum
15.09.2020 09:00-17:15 Berit Renser, BFM
16.09.2020 09:00-17:15 Berit Renser, BFM
22.09.2020 09:00-17:15 Berit Renser, BFM
23.09.2020 09:00-17:15 Berit Renser, BFM