FKC0096/1 - Neuroturundus
Toimumise aeg
18.09.2020
Toimumise koht
Tallinna Ülikool, Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut
Maht
8 akadeemilist tundi (kontaktõpe 8 tundi)
Sihtgrupp
spetsialistid reklaamiagentuuridest, turundussektortorist
Eesmärk
saada teada, kuidas erinevate ideede turundamisel rakendada mõjusaid isikupäraseid lahendusi, kuna lood mõjutavad inimeste käitumist ja tarbimisotsuseid.
Sisu
Soome ja Eesti valdkonna ekspertide vahendatud teadmised ja kogemused neuroturunduse hiljutiste trendide osas koos neuroloogilite ja psühholoogiliste meetoditega. Värske pilk, kuidas disainida personaalset kogemust, kuidas mõõta ja kasutada personaalseid kasutajakogemuse andmeid.
Õpiväljundid
Osaleja on täiendanud oma teadmisi võimestavast loojutustusest, neuroturunduse hetketrendidest, biomeetrilise tagasiside võimalustest ja efektiivsusest.
Eeldused
varasemad kogemused ei ole osalemise eelduseks
õpikeskkond
ekraani ja kõlaritega auditoorium, bioneuroloogilised mõõteriistad
koolitaja kompetentsus
Pikaaegne teadustöö taust või töökogemus turunduse, reklaami, telekommunikatsiooni valdkonnas
Lõpetamistingimused
auditoorne loeng, grupitöö
Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument
TLÜ tõend
Koolitajad
Erik Bäckman Partner, Strategy Director, Miltton
Kaidi Reedi, Consumer and Market Research Manager, Initiative
Heidi Reinson, Senior Consultant in Behavioural Sciences, Kantar Emor
Andreas Unt, Videomarketing Expert, Brandem
Pia Tikka, Filmmaker, Research Professor, Enactive Virtuality Lab, TLU
Kursuse hind
240 EUR (osaleja, hind sisaldab käibemaksu)
Korraldaja
Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 5096692, katrin.sigijane@tlu.ee
Minimaalne osalejate arv
10