FKC0096/1 - Neuroturundus

Toimumise aeg

18.09.2020

Toimumise koht

Tallinna Ülikool, Balti filmi, meedia, kunstide ja kommunikatsiooni instituut

Maht

8 akadeemilist tundi (kontaktõpe 8 tundi)

Sihtgrupp

spetsialistid reklaamiagentuuridest, turundussektortorist

Eesmärk

saada teada, kuidas erinevate ideede turundamisel rakendada mõjusaid isikupäraseid lahendusi, kuna lood mõjutavad inimeste käitumist ja tarbimisotsuseid.

Sisu

Soome ja Eesti valdkonna ekspertide vahendatud teadmised ja kogemused neuroturunduse hiljutiste trendide osas koos neuroloogilite ja psühholoogiliste meetoditega. Värske pilk, kuidas disainida personaalset kogemust, kuidas mõõta ja kasutada personaalseid kasutajakogemuse andmeid.

Õpiväljundid

Osaleja on täiendanud oma teadmisi võimestavast loojutustusest, neuroturunduse hetketrendidest, biomeetrilise tagasiside võimalustest ja efektiivsusest.

Eeldused

varasemad kogemused ei ole osalemise eelduseks

õpikeskkond

ekraani ja kõlaritega auditoorium, bioneuroloogilised mõõteriistad

koolitaja kompetentsus

Pikaaegne teadustöö taust või töökogemus turunduse, reklaami, telekommunikatsiooni valdkonnas

Lõpetamistingimused

auditoorne loeng, grupitöö

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tõend

Koolitajad

Erik Bäckman Partner, Strategy Director, Miltton
Kaidi Reedi, Consumer and Market Research Manager, Initiative
Heidi Reinson, Senior Consultant in Behavioural Sciences, Kantar Emor
Andreas Unt, Videomarketing Expert, Brandem
Pia Tikka, Filmmaker, Research Professor, Enactive Virtuality Lab, TLU

Kursuse hind

240 EUR (osaleja, hind sisaldab käibemaksu)

Korraldaja

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Katrin Sigijane, 5096692, katrin.sigijane@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

10