HRC0217/2 - Tõenduspõhine muutuste juhtimine haridusasutuses ("Hariduse juhtimise alused " koolituse moodul)

Õpe toimub koos eriala tudengitega sessioonõppes. Maksta tuleb arve alusel septembris. Mooduli läbinud sooritavad arvestuse või eksami ning saavad Tallinna Ülikooli täienduskoolituse tunnistuse koos lisaga läbitud teemade kohta.
Osalejate arv on täis!
Registreerimine on lõppenud!

Toimumise aeg

06.09.2019 - 13.12.2019

Registreerimise tähtaeg

29.08.2019

Toimumise koht

Tallinn, Uus-Sadama 5 ja Narva mnt 25

Maht

156 akadeemilist tundi (kontaktõpe 36 tundi, iseseisevõpe 120 tundi)

Sihtgrupp

hariduse juhtimisest huvitatud

Eesmärk

omandada haridusasutuse tõenduspõhise muutuste juhtimise põhimõtted,
kujundada haridusasutuse eesmärkidest lähtuva sise- ja enesehindamise protsessi kavandamise ja sisehindamise protsessi juhtmisoskus,
kujundada juhtimisprotsessiks oluliste andmete kogumiseks ja analüüsimiseks vajalik pädevus.

Sisu

Tõenduspõhine kooliarendus. Arengukava ja tegevuskava koostamine. Sisehindamine/enesehindamine. Arengueesmärkidest lähtuvate tulemus- ja tegevusnäitajate seadmine. Õpikeskkonna ja õppija arengu monitoorimiseks andmete kogumine. Andmekogumismeetodid. Andmete analüüs. Analüüsile toetuvate parendustegevuste kavandamine. Tulemustest lähtuvalt uute eesmärkide seadmine. Tegevusuuring organisatsiooni ja klassiruumi tasandil. Õpetajate toetamine tegevusuuringute läbiviimisel.
Riiklikud andmebaasid ja –andmekogumid. Haridusasutuse tulemusnäitajad ja võrdlus teiste asutustega.

Õpiväljundid

mõistab tõenduspõhise muutuste juhtimise põhimõtteid, kavandab ja juhib asutuse sise(enese)hindamisprotsessi,
kogub ja analüüsib andmeid muutuste tõenduspõhiseks juhtimiseks,
kasutab andmeid oma juhtimisotsuste tegemiseks ja asutuse tulemuslikkuse hindamiseks.

Eeldused

kõrgharidus

õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.

koolitaja kompetentsus

Vähemalt MA, täiskasvanute koolitamise kogemus, hariduse valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 5 aastat. /

Lõpetamistingimused

1. Arenduseesmärgi seadmine ja selle suunas liikumise näitajate määratlemine, andmekogumise kavandamine.
2. Riiklikult kättesaadavate andmete analüüs ühe haridusasutuse näitel ja tulemustest lähtuvate parendustegevuste kavandamine.
3. Kahe haridusasutuse sisehindamise aruande võrdlev analüüs.
4. Praktiline töö tõenduspõhise muutuste juhtimise protsessi kavandamine (nt näitajate määratlemine, andmekogumis- ja -analüüsimeetodite kasutamine, aruande koostamine ja analüüs vms).
5. Teemakohaste artiklike lugemine.

Kursuse lõpetamisel väljastatav dokument

TLÜ tunnistus

Koolitajad

Kätlin Vanari, MA

Kursuse hind

240 EUR (osaleja, hinnale ei lisandu km)

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Elina Ojamets, 6199859, elina.ojamets@tlu.ee

Minimaalne osalejate arv

1

AJAKAVA

aeg teema koolitaja + asutus ruum
06.09.2019 10:00-13:45 Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool M-421
05.10.2019 10:15-13:45 Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool T-416
19.10.2019 10:15-13:45 Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool T-416
01.11.2019 10:15-13:45 Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool T-412
02.11.2019 10:15-13:45 Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool T-412
15.11.2019 12:15-15:45 Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool T-412
30.11.2019 10:15-13:45 Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool T-412
13.12.2019 10:15-13:45 Kätlin Vanari, Tallinna Ülikool T-412