HKC0006 - Õppeprotsess ja kujundav hindamine
Sihtgrupp
õpetaja
Eesmärk
saada tuge ametialaseks arenguks õppeprotsessi mõtestamise, kujundava hindamise ja selleks sobilike õppemeetodite rakendamise vallas; õppida planeerima õpitegevust, kaasates õpilast vastutama tulemuste eest; aru saada koolitervikliku lähenemise ja kolleegidega koostöö olulisusest kujundava hindamise rakendamisel.
Sisu
Mis on kujundav hindamine? Riiklikud õppekavad kujundavast hindamisest. Kooliterviklik lähenemine hindamisele ja võimalused õpetajate koostööks. Hindamise roll õpimotivatsiooni toetamisel. Erinevad õppemeetodid kujundava hindamise teenistuses. Õpilaste enesejuhtimise toetamine. Õpetaja kui hindaja tegevusanalüüs. Edasise koolitusvajaduse teadvustamine.
Eeldused
kuulumine sihtrühma
Õpiväljundid
teab, mis on kujundav hindamine ning mõistab selle olulisust õppija arengu, sh vastutuse kujunemise seisukohalt; rakendab õppemeetodeid kujundava hindamise teenistusse, on teadlik oma edasisest koolitusvajadusest.
Õpikeskkond
tänapäevane õpikeskkond kolledžis
Koolitaja kompetentsus
koolitaja kogemusega oma valdkonna ekspert
Maht
52 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haapsalu kolledž, Tiina Alasoo, 4720243, koolitus@hk.tlu.ee