HKC0006 - Õppeprotsess ja kujundav hindamine

Sihtgrupp

õpetaja

Eesmärk

saada tuge ametialaseks arenguks õppeprotsessi mõtestamise, kujundava hindamise ja selleks sobilike õppemeetodite rakendamise vallas; õppida planeerima õpitegevust, kaasates õpilast vastutama tulemuste eest; aru saada koolitervikliku lähenemise ja kolleegidega koostöö olulisusest kujundava hindamise rakendamisel.

Sisu

Mis on kujundav hindamine? Riiklikud õppekavad kujundavast hindamisest. Kooliterviklik lähenemine hindamisele ja võimalused õpetajate koostööks. Hindamise roll õpimotivatsiooni toetamisel. Erinevad õppemeetodid kujundava hindamise teenistuses. Õpilaste enesejuhtimise toetamine. Õpetaja kui hindaja tegevusanalüüs. Edasise koolitusvajaduse teadvustamine.

Eeldused

kuulumine sihtrühma

Õpiväljundid

teab, mis on kujundav hindamine ning mõistab selle olulisust õppija arengu, sh vastutuse kujunemise seisukohalt; rakendab õppemeetodeid kujundava hindamise teenistusse, on teadlik oma edasisest koolitusvajadusest.

Õpikeskkond

tänapäevane õpikeskkond kolledžis

Koolitaja kompetentsus

koolitaja kogemusega oma valdkonna ekspert

Maht

52 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haapsalu kolledž, Tiina Alasoo, 4720243, koolitus@hk.tlu.ee

Koolitaja