HRC0232 - Tunnetusprotsessid ning üldpädevused: mis, milleks ja kuidas?
Sihtgrupp
õpetajad
Eesmärk
süvendada teadmisi üldpädevuste olemusest, selgitada milleks on üldpädevusi vaja ning tutvustada osalejatele erinevaid viise, kuidas üldpädevusi on võimalik koolis arendada.
Sisu
Õppimine ja psüühilised protsessid. Üldpädevuste olemus: millised need on ning mis osadest nad koosnevad? Üldpädevuste vajalikkus: kuidas nad õppimisel kaasa aitavad? Üldpädevuste arendamine: mida tundides teha, et üldpädevused areneksid?
Eeldused
Materjaliga „Познавательные процессы и общие компетенции: ЧТО, ЗАЧЕМ и КАК?” tutvumine (https://oppekava.innove.ee/wp-content/uploads/sites/6/2017/08/Tunnetusprotsessid_ja_yldpadevused_venekeelsed-materjalid.pdf)
Õpiväljundid
tunneb õppimise aluseks olevaid psüühilisi protsesse; teab üldpädevuste olemust; teab, kuidas aitavad üldpädevused õppimisel; teab, kuidas on võimalik üldpädevusi arendada erinevatel ainetundidel.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne. / Обеспечены современные и поддерживающие процесс учёбы аудитории: использование техники, возможность проводить работы индивидуально и в группе.
Koolitaja kompetentsus
Vähemalt MA, täiskasvanute koolitamise kogemus, hariduse valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 5 aastat. / Степень магистра, опыт проведения курсов для взрослых, опыт работы в сфере образования 5 лет
Maht
6 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199 774, riina.stahl@tlu.ee
Koolitaja
Olga Luptova Valentina Kivi / Ольга Луптова, Валентина Киви