HRC0232 - Tunnetusprotsessid ning üldpädevused: mis, milleks ja kuidas?

Sihtgrupp

õpetajad

Eesmärk

süvendada teadmisi üldpädevuste olemusest, selgitada milleks on üldpädevusi vaja ning tutvustada osalejatele erinevaid viise, kuidas üldpädevusi on võimalik koolis arendada.

Sisu

Õppimine ja psüühilised protsessid. Üldpädevuste olemus: millised need on ning mis osadest nad koosnevad? Üldpädevuste vajalikkus: kuidas nad õppimisel kaasa aitavad? Üldpädevuste arendamine: mida tundides teha, et üldpädevused areneksid?

Eeldused

Materjaliga „Познавательные процессы и общие компетенции: ЧТО, ЗАЧЕМ и КАК?” tutvumine (https://oppekava.innove.ee/wp-content/uploads/sites/6/2017/08/Tunnetusprotsessid_ja_yldpadevused_venekeelsed-materjalid.pdf)

Õpiväljundid

tunneb õppimise aluseks olevaid psüühilisi protsesse; teab üldpädevuste olemust; teab, kuidas aitavad üldpädevused õppimisel; teab, kuidas on võimalik üldpädevusi arendada erinevatel ainetundidel.

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne. / Обеспечены современные и поддерживающие процесс учёбы аудитории: использование техники, возможность проводить работы индивидуально и в группе.

Koolitaja kompetentsus

Vähemalt MA, täiskasvanute koolitamise kogemus, hariduse valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 5 aastat. / Степень магистра, опыт проведения курсов для взрослых, опыт работы в сфере образования 5 лет

Maht

6 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199 774, riina.stahl@tlu.ee

Koolitaja

Olga Luptova Valentina Kivi / Ольга Луптова, Валентина Киви