FKC0330 - Brändifotograafia

Sihtgrupp

täiskasvanud, kes tahavad olla teadlikud fotograafia teenuse tellijad

Eesmärk

Õppida teadlikult lähenema brändi pildikeele kujundamisele. Pildistama fotosid nii, et need toetavad brändi visuaalset eristumist ja tegema õigeid valikuid visuaalse sisu loomisel.

Sisu

Kuidas brändi visuaalsed elemendid toetavad ettevõtte turundust? Isikliku brändi loomise protsess: kuidas jõuda oma unikaalse brändini? Ostupersoona määratlemise olulisus ja selle roll pildikeele valikul. Stilistika valik: meetodid, kuidas leida enda brändile sobiv stiil. Kuidas läheneda stilistikale? Kuidas valida kujunduselemente, mis toetaksid ühtset pildikeelt? Piltidega lugude rääkimine: storytelling fotograafia. Telefoniga pildistamine: kuidas vältida moonutusi ja saavutada õige valgusega pilt? Telefonikaamera seaded. Kuidas võtta maksimum telefonikaameraga pildistamisel? Kodustuudio loomine: taustad ja abivahendid valguse loomisel ja kujundamisel. Piltide järeltöötlus: miks, kuidas ja millises ulatuses seda teha?

Eeldused

Isikliku nutitelefoni olemasolu ning alla laaetud vabavarana saada olev Snapseed App.

Õpiväljundid

Teeb algust enda brändi kujundamisega ja visuaalset ühtsuse loomisega digikanalites. On teadlikum tellija fotograafi teenuse ostmisel ja annab brändi toetava lõpptulemuse saamiseks fotograafile vajalikud juhised. Teab, kuidas valida stilistikat ja planeerida bränditoetavat fotosessiooni. Oskab seada valgust ja kompositsiooni erinevate toodete pildistamiseks. Teab, kuidas telefoniga pildistades saada parim tulemus ja vajadusel pilte järeltöötlusel parandada.

Koolitaja kompetentsus

Oma valdkonna spetsialist ja praktik

Maht

20 akadeemilist tundi

Korraldaja

Balti filmi, meedia ja kunstide instituut, Mailis Štrik, mailis.strik@tlu.ee, 6199908

Koolitaja

Airi Leon