HRC0430 - Meeskonnatöö koolis

Sihtgrupp

õpetajad

Eesmärk

Suhtlemisteadlikkuse arendamine ja omavahelise koostöö tõhustamine õpetajate ja õpetajaabide vahel.

Sisu

Suhtlemise süsteemsete seaduspärasustega (Robert Dilts) arvestamine. Jagatud arusaama loomine õnnestunud koostööst. Vastastikuste ootuste avalikustamine. Eneseteadlikkus ja eneseregulatsioon kui olulised tegurid koostöö õnnestumisel. Tõhusa suhtlemise baasoskused: teadlik kuulamine, enda nimel kõnelemine, tagasiside andmine ja vastuvõtmine.
Omavahelise koostöö uurimine ja kavandamine, eesmärgistamine SCORE mudeli abil. Kogemustest õppimine ning eneserefleksioon


Eeldused

töötamine õpetajana

Õpiväljundid

on teadlik efektiivse suhtlemise põhimõtetest ja võtmeteguritest; teab, kuidas ühise eesmärgi nimel tegutsedes vastutust ja ülesandeid jagada; oskab oma koostöist käitumist reflekteerida

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusel kujundada, rühmatööde tegemkiseks piisavalt eraldumise võimalused.

Koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõtetest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.

Maht

12 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Külli Rauk; kyllira@tlu.ee; 6199523

Koolitaja