HRC0430 - Meeskonnatöö koolis
Sihtgrupp
õpetajad
Eesmärk
Suhtlemisteadlikkuse arendamine ja omavahelise koostöö tõhustamine õpetajate ja õpetajaabide vahel.
Sisu
Suhtlemise süsteemsete seaduspärasustega (Robert Dilts) arvestamine. Jagatud arusaama loomine õnnestunud koostööst. Vastastikuste ootuste avalikustamine. Eneseteadlikkus ja eneseregulatsioon kui olulised tegurid koostöö õnnestumisel. Tõhusa suhtlemise baasoskused: teadlik kuulamine, enda nimel kõnelemine, tagasiside andmine ja vastuvõtmine.
Omavahelise koostöö uurimine ja kavandamine, eesmärgistamine SCORE mudeli abil. Kogemustest õppimine ning eneserefleksioon
Eeldused
töötamine õpetajana
Õpiväljundid
on teadlik efektiivse suhtlemise põhimõtetest ja võtmeteguritest; teab, kuidas ühise eesmärgi nimel tegutsedes vastutust ja ülesandeid jagada; oskab oma koostöist käitumist reflekteerida
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusel kujundada, rühmatööde tegemkiseks piisavalt eraldumise võimalused.
Koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõtetest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
12 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Külli Rauk; kyllira@tlu.ee; 6199523