DTC0162 - Erivajadusega 16+ vanuses õppija õppe toetamine digivahendite abil
Sihtgrupp
üldhariduskooli gümnaasiumi taseme õpetajad, täiskasvanute gümnaasiumi õpetajad, kutseõppeasutuse kutseõpetajad ja ülikooli õppejõud (professorid, dotsendid, lektorid, assistendid ja õpetajad), nendes õppeasutustes töötavad tugispetsialistid, erivajadustega üliõpilaste nõustajad jt
Eesmärk
Omandada täiendavaid teadmisi tööks erivajadustega 16+ vanuses õppijatega, õppematerjali diferentseerimisest ja teostamisest digivahenditega. Saada ülevaade enamlevinud erivajadustest ja nende võimalikust mõjust õppija õppimisele ja võimekusele.
Sisu
Diferentseerimine. E-keskkondade rakendamine diferetseerimisel. Diferentseeritud õppetöö planeerimine. Diferentseerimise võimalused: ristsõnade koostamised, sõnasalatid, lünktekstid Canva, Wordwall, LearningApps, Sisuloome, Mastery jt. E-portfoolio koostamine ja kasutamise võimalused.
Eeldused
kuulumine sihtrühma
Õpiväljundid
Teab digivahendite võimalustest õppematerjali diferentseerimiseks. Tunneb diferentseerimise põhimõtteid. Valib ja/või soovitab situatsioonile ja õppijale sobivaid e-ülesannete keskkondi. Tunneb levinumaid erivajadusi ja teab, kuidas need võivad mõjutada õppimisvõimet.
Õpikeskkond
kontaktõpe veebikeskkonnas Zoom ja praktilised ülesanded erinevaid e-keskkondi kasutades.
Koolitaja kompetentsus
vähemalt magistrikraad, valdkonna ekspert, täiskasvanute koolitamise kogemus
Maht
8 akadeemilist tundi
Korraldaja
Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, 6409428, kersti.maidra@tlu.ee
Koolitaja
Kristiina Vaikmets