HKC0075 - Õpetaja professionaalse arengu toetamine tunni vaatlusest lähtuvalt II

Sihtgrupp

Tegevõpetajad

Eesmärk

saada tuge ametialaseks arenguks õpetaja või õppealajuhatajana tänapäevase õppeprotsessi läbiviimise, üldpädevuste kujundamise ja õppimist toetava hindamise vallas, et osata analüüsida õppetundi; õppida andma tagasisidet tunni vaatluse põhjal, et toetada õpetajat eneserefleksiooni ja eneseanalüüsi harjumuste kujunemisel.

Sisu

Õpetaja professionaalse arengu toetamise võimalused. Tunni vaatlus kui kahepoolne infovahetus. Õppimist toetava hindamise strateegiad. Üldpädevuste kujundamise põhimõtted. Tunni vaatlus lähtuvalt üldpädevuste kujundamisest ja õppimist toetavast hindamisest. Õppetunni analüüs ja õpetaja professionaalset arengut toetava tagasiside andmine. Õpetaja eneseanalüüsi suunamine küsimuste abil.

Eeldused

Õppealajuhatajana töötamise kogemus

Õpiväljundid

tunneb üldpädevuste kujundamise ja õppimist toetava hindamise põhimõtteid ja oskab vastavalt sellele õppetundi analüüsida; oskab anda tagasisidet õppimist toetavast õppeprotsessi juhtimisest; esitada küsimusi, mis aitavad oma tööd analüüsida ja edasisi eesmärke seada.

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalusi.

Koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus

Maht

26 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haapsalu kolledž, Ene Hiiepuu, ene.hiiepuu@hk.tlu.ee

Koolitaja