HRC0051 - Muutunud õpikäsitus – mis muutub, miks muutub ja kuidas muutuma saada?

Sihtgrupp

õpetajad

Eesmärk

saada ülevaade muutunud õpikäsituse sisust ja muutumise vajadusest ning leida ühiselt võimalusi õpetajate töö ja koolikorralduse muutusi toetavaks organiseerimiseks.

Sisu

Muutunud õpikäsituse sisu ja muutumise vajaduse põhjused - õppija individuaalsus, muutunud õppija, muutuv keskkond, uuenenud teadmised. Õpikäsituse muutust toetav õppekorraldus koolis. Õpetaja kui muutuste võti!

Eeldused

õpetaja ametaktiivne osalemine lähiõppes

Õpiväljundid

teab õppimise alusprotsesse, oskab neid õppimise toetamisel ja õpikeskkonna kujundamisel arvestada; oskab leida lahendusi õpikäsituse muutust toetavatele õppekorralduslikele küsimustele õppimise aluseks olevatest protsessidest lähtuvalt.

Õpikeskkond

Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.

Koolitaja kompetentsus

Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.

Maht

6 akadeemilist tundi

Korraldaja

Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee

Koolitaja