HRC0051 - Muutunud õpikäsitus – mis muutub, miks muutub ja kuidas muutuma saada?
Sihtgrupp
õpetajad
Eesmärk
saada ülevaade muutunud õpikäsituse sisust ja muutumise vajadusest ning leida ühiselt võimalusi õpetajate töö ja koolikorralduse muutusi toetavaks organiseerimiseks.
Sisu
Muutunud õpikäsituse sisu ja muutumise vajaduse põhjused - õppija individuaalsus, muutunud õppija, muutuv keskkond, uuenenud teadmised. Õpikäsituse muutust toetav õppekorraldus koolis. Õpetaja kui muutuste võti!
Eeldused
õpetaja ametaktiivne osalemine lähiõppes
Õpiväljundid
teab õppimise alusprotsesse, oskab neid õppimise toetamisel ja õpikeskkonna kujundamisel arvestada; oskab leida lahendusi õpikäsituse muutust toetavatele õppekorralduslikele küsimustele õppimise aluseks olevatest protsessidest lähtuvalt.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppeprotsessi toetavad ruumid: olemas on vajalik tehnika, võimalus ruumi vastavalt vajadusele kujundada, rühmatööde tegemiseks piisavalt eraldumise võimalused jne.
Koolitaja kompetentsus
Magistrikraad, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 5 aastat, valdkonnas tegutsemise kogemus vähemalt 3 aastat. Kursuse läbiviijate valikul lähtutakse põhimõttest, et kaasatud oleks Tallinna Ülikooli kompetents, praktikud haridusmaastikult ja koolitajad, koostööpartnerid, eksperdid teistest organisatsioonidest.
Maht
6 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haridusteaduste instituut, Riina Stahl, 6199774, riina.stahl@tlu.ee