LTC0416 - Visuaalkunsti ja savi kasutamine koolieelses ja nooremas koolieas laste koostööoskuse arendamisel
Sihtgrupp
alushariduse ja I kooliastme õpetajad, kes on huvitatud praktilisest teadmisest ja omakogemusest visuaalkunsti ja savi kasutamisel laste koostööoskuste arendamisel
Eesmärk
saada ülevaade vastavate eagruppide koostööoskuse komponentidest, omandada teadmised, kuidas kasutada visuaalkunsti ja savi meetodeid ja tehnikaid koostööoskuse arendamisel
Sisu
Ülevaade koostööoskuse komponentidest, visuaalkunsti ja saviga seotud protsessidest, mis toetavad kaasatust, mängulisust, lõõgastumist ja võimaldavad vastastikust kaasamist, jagamist, loodu esitlemist ja selgitamist. Praktilised teadmised ja kogemused koostööoskuse arendamiseks paaris ja eri suurusega rühmades.
Eeldused
vähemalt bakalaureusetasemel haridus; huvi ja valmidus kogemuslikult uurida visuaalkunsti ja savi toimeid ja kasutamist koostööoskuste arendamisel.
Õpiväljundid
on teadlik koolieelses ja algkooli eas laste koostööoskuse komponentidest; on saanud omakogemuse visuaalkunsti ja savi võimalustest koostööoskuste arendamisel; kasutab visuaalkunsti ja savi erinevaid harjutusi koostööoskuste arendamisel.
Õpikeskkond
õppeks vajalike vahendite ja esitlustehnikaga 20-kohaline ruum, kus saab kasutada rühmatöö õppemeetodit
Koolitaja kompetentsus
kunstiterapeut, loovterapeut
Maht
104 akadeemilist tundi
Korraldaja
Loodus- ja terviseteaduste instituut, Kadri Herde, 639 1752, kadri.herde@tlu.ee