HKC0113 - Meedia ja kommunikatsioon tervisedenduses
Sihtgrupp
tervisedenduse valdkonnas töötavad ettevõtjad, sh tervisenõustajad, toitumisnõustajad, treenerid jne
Eesmärk
tutvuda tänapäevaste tervisekommunikatsiooni teooriatega, kommunikatsiooni ja meedia eri meetoditega ning nende rakendamisega tervisedenduses.
Sisu
Meedia ja kommunikatsiooni meetodid, mudelid ja strateegiad. Eetika, meediaoskused. Suhtlemisoskused. Motiveeriv intervjueerimine. Sotsiaalne turundus. Kommunikatsioon tervisedenduses. Rahva tervise kampaaniad, sh sotsiaalmeedia, appid, internet tänapäeval jm tuleviku lahendused.
Eeldused
puuduvad
Õpiväljundid
tunneb meedia ja kommunikatsiooniteooriaid; on teadlik meedia rollist tervisedenduses, tervisega seotud uskumustest ja suundumustest tänapäeva meedias; teab erinevaid tehnilisi lahendusi, mida oskab seostada tervisedendusega, nt digitaalteenused, jututoad, distants/veebipõhine nõustamine, virtuaalreaalsus jne; teab, kuidas kommunikatsiooniteooriaid praktikas rakendada.
Õpikeskkond
Tagatud on tänapäevased, õppimist toetavad õpperuumid (klassiruum) ja e-õpikeskkond.
Koolitaja kompetentsus
Kommunikatsiooni alane kõrgharidus, täiskasvanute koolitamise kogemus vähemalt 3 aastat.
Maht
40 akadeemilist tundi
Korraldaja
Haapsalu kolledž, koolitus@hk.tlu.ee, 4720243