DTC0174 - Tunnetus ja emotsioon digitaalses meedias
Sihtgrupp
interaction designers, UX researchers, digital services and products designers
Eesmärk
Omandada sissejuhatavad algteadmised inimese tunnetuslikest ja emotsionaalsetest protsessidest. Ülesannete kaudu saada võimalus neid teadmisi rakendada: analüüsida ja vormida meedia ja digitaalsete mängude poolt pakutavaid multimodaalseid kogemusi.
Sisu
Ruumiline tunnetus. Semantiline tunnetus. Mälu. Emotsiooniteooriad. Põhiemotsioonid, komplekssed emotsioonid, valu. Emotsionaalsete protsesside neurofüsioloogilised alused. Emotsioonide esilekutsumine. Sotsiaalne käitumine, kaastunne ja empaatia. Emotsioon ja taju - tunnetuslikud mõjutused.
Eeldused
soovituslik on töökogemus disaini ja uurimisvaldkonnas
Õpiväljundid
tunneb tunnetuse ja emotsioonide põhiprintsiipe; kasutab neid teadmisi juba loodud HCI rakenduste analüüsimiseks ja uute rakenduste, sealhulgas digitaalsete mängude loomisel.
Koolitaja kompetentsus
vähemalt magistrikraad, töökogemus valdkonnas, täiskasvanute koolitamise kogemus
Maht
104 akadeemilist tundi
Korraldaja
Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, kersti.maidra@tlu.ee, 6409428
Koolitaja
PhD Mati Mõttus
Samal teemal toimuvad koolitused
Toimumise aeg | Koolitus | Korraldaja | Toimumise koht |
---|---|---|---|
01.09.2025 - 31.01.2026 | Tunnetus ja emotsioon digitaalses meedias ("Digitaalse käitumise muutmine disainiga" koolituse moodul) | Digitehnoloogiate instituut, Kersti Maidra, 6409428, kersti.maidra@tlu.ee |
Tallinn, Narva mnt 29, Tallina Ülikooli linnak |